Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئيس هیأت جودو، جوجيتسو، كوراش و دفاع شخصي استان قم از تشكيل اردوي آماده‌سازي تيم جودو جوانان قم براي قهرماني كشور خبر داد.به گزارش بلاغ،مجید متقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در قم، اظهار کرد: جودو قم در بخش‌های آقایان و بانوان با بهره‌گیری از همکاری و تعامل بخش‌ها و کومیته‌های زیر مجموعه خود و همچنین دانش و تجربه مربیان توانمند این هیات، مسیر موفقی را در پیش گرفته و آینده درخشانی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پیشرفت جودو قم در بخش بانوان، اضافه کرد: زحمات و تلاش‌های همکارانم در بخش بانوان به واسطه تحول در جودو زنان قم قابل تقدیر است، ضمن اینکه اخیرا خانم سیما شاهزاده نایب‌رئیس بانوان هیأت با حضور در  جلسه تخصصی طرح درس و طراحی تمرین ویژه استعدادیابی یک گام دیگر برای تقویت جودو بانوان برداشته است.

رئیس هیأت جودو، جوجیتسو، کوراش و دفاع شخصی استان قم از آغاز اردوی تمرینی و آماده‌سازی تیم جودو جوانان قم  خبر داد و ابراز کرد: این اردو از هفته جاری به میزبانی سالن جودو مجموعه ورزشی تختی قم استارت زده شد و از بین نفرات حاضر در این اردو ترکیب تیم اعزامی قم به پیکارهای قهرمانی کشور مشخص می‌شود.

وی همچنین به تشکیل اردوی آماده‌سازی تیم جودو نونهالان قم اشاره و بیان کرد: این اردو در آکادمی جودو و زیر نظر استاد یوسف فرج‌اللهی و محسن قاسم‌لو آغاز شده، ضمن اینکه آقایان ایمانی و معصومیان نمایندگان کمیته فنی قم در مسابقات جودو انتخابی درون اردویی تیم‌های نونهالان و نوجوانان هستند.

وی از برگزاری رقابت‌های جام رمضان در آکادمی جودو نیز خبر داد و یاد آور شد: این مسابقات جنبه انتخابی داشت تا بهترین‌ها به اردوی اصلی تیم منتخب هیأت جودو، جوجیتسو، کوراش و دفاع قم دعوت شده و زیر نظر مربیان خود از هر نظر مهیای حضور موفق در مسابقات سال 1398 قهرمانی کشور شوند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۲۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو پرواز تیم ملی جودو به مسابقات قهرمانی آسیا

سی و‌ دومین دوره مسابقات جودو قهرمانی بزرگسالان آسیا در حالی یکم تا چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به میزبانی کشور هنگ کنگ برگزار خواهد شد که تیم ملی جودو کشورمان با ترکیب ۱۱ جودوکار در بخش مردان و بانوان قرار بود بامداد پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه به این رقابت ها اعزام شود،اما با توجه به بارش شدید باران و وقوع سیلابی بی‌سابقه در کشور امارات، تمام پروازهای فرودگاه بین‌المللی دبی لغو شد.

تیم ملی جودو کشورمان قرار بود بامداد فردا پنج شنبه راهی امارات و پس از آن راهی کشور هنگ کنگ شود که فعلا باتوجه به شرایط کشور امارات اعزام تیم ملی از این کشور به محل برگزاری مسابقات ممکن نیست و مسوولان فدراسیون جودو بدنبال پرواز جایگزین از یکی دیگر از کشورها برای اعزام تیم ملی به این رقابت ها هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیل دبی بازهم برای ورزش ایران دردسر شد
  • یزد، میزبان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان
  • جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • پس از رایزنی میراسماعیلی با رئیس اتحادیه آسیا؛ جودوکاران ایران راهی هنگ‌کنگ می‌شوند
  • اردوی تفریحی جامعه هدف بهزیستی ( زنان سرپرست خانوار) بهزیستی شاهین دژ
  • تیم ملی جودو مردان و بانوان ایران امروز راهی هنگ کنگ خواهند شد
  • تیم ملی جودو ایران امروز راهی هنگ کنگ می شود
  • لغو پرواز تیم ملی جودو به مسابقات قهرمانی آسیا
  • قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم
  • اردوی تیم گلبال در اردبیل برپا شد