Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور می‌گوید این سازمان نظر خود را درباره آئین‌نامه استخدام معلمان حق‌التدریس اعلام کرده و آیین‌نامه مذکور به هیئت دولت فرستاده خواهد شد. ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم به نقل از خانه ملت، جمشید انصاری رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور درباره نظر این  سازمان نسبت به آیین‌نامه استخدام معلمان حق‌التدریس، گفت: وزارت آموزش و پرورش دستورالعمل اجرایی قانون مجلس را تدوین کرده و به سازمان اداری و استخدامی برای اظهارنظر فرستاده بود که ما نیز بلافاصله نظر خود را در این خصوص عنوان کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان شروط استخدام معلمان حق‌التدریسی را مشخص کردند

وی افزود: ما نظرات خود را درباره دستورالعمل و جزئیات مندرج در آن اعلام کردیم و اطلاع دارم تفاهم کردند که به هیئت دولت فرستاده شود.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در پاسخ به این سوال که چه تعداد از معلمان حق‌التدریس مشمول این قانون می‌شوند، توضیح داد: در این مرحله، سازمان اداری و استخدامی هیچ اطلاعی از جزئیات ندارد بلکه این عده باید در ابتدا آزمون دهند و سپس به تعداد پذیرفته‌شدگان، سازمان به آنها ردیف و پست خواهد داد.

به گزارش تسنیم، پیش از این وزیر آموزش و پرورش گفته بود که آیین‌نامه اجرایی قانون جذب و استخدام معلمان حق‌التدریس، نیروهای نهضتی و پیش دبستانی آماده و برای سازمان اداری و استخدامی فرستاده شده و آنها منتظر اعلام نظر سازمان هستند.

گفتنی است بر اساس قانونی که مهر ماه سال 97 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید، جذب و استخدام معلمان حق‌التدریس، نیروهای نهضتی و پیش دبستانی باید بر اساس آیین‌نامه‌ای باشد که به صورت مشترک در کارگروهی با حضور دو نفر از نمایندگان مجلس، وزارت آموزش و پرورش و سازمان اداری استخدامی تهیه و به تصویب می‌رسد.

انتهای پیام/

R1373/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دولت دوازدهم مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دولت دوازدهم مجلس دهم دولت دوازدهم مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۲۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت سفارش ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی/ بازبینی آیین‌نامه واردات خودروهای دست دوم

به گزارش قدس آنلاین، عباس علی آبادی در حاشیه جلسه پاسخگویی به نظرات و مشکلات شهروندان در مرکز ارتباط مردمی ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین تلاش ما در حوزه خودرو تولید کمی است و امسال رشد تولید بهتری خواهم داشت. سال گذشته تولید خودرو هشت درصد رشد داشت و امسال برنامه‌ریزی شده این رقم به بیش از ۱۵ درصد برسد.

وی افزود: برنامه وزارت صمت رونق واردات است. تاکنون ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی ثبت سفارش شده که از این تعداد ۵۰ هزار خودرو در گمرکات کشور است. البته این روندها تا حدودی کند است، اما به زودی این خودروها عرضه خواهد شد. تاکنون ۸۰۰۰ خودروی وارداتی به مردم تحویل داده شده است.

وزیر صمت با تاکید بر اینکه واردات خودرو ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: واردات خودروهای دست دوم امسال هم در قانون بودجه دیده شده و آیین نامه واردات هم تنظیم و برای دولت ارسال شده است. در حال حاضر این کار از مسیر مناطق ویژه در حال اقدام است و در سایر زمینه‌ها هم انجام خواهد شد. همچنین در حال بازبینی در آیین نامه واردات خودروهای دست دوم با کمک نمایندگان مجلس و همکاران وزارت صمت در بخش‌های تخصصی هستیم تا واردات این خودروها با کمترین عارضه و مشکل انجام شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • آیین‌نامه‌های شورا‌های عالی آموزش و پرورش استان‌ها بازنگری می‌شوند
  • دهقانی فیروزآبادی: دولت زمینه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را فراهم کرده است
  • جزییات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • کنایه نوری قزلجه به رئیسی؛ دعا کنیم این دولت همچنان باشد، تا قیمت ارز بالاتر نرود!
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری و حضور در مراحل مختلف استخدام
  • نکات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • ثبت سفارش ۱۳۳ هزار خودروی وارداتی/ بازبینی آیین‌نامه واردات خودروهای دست دوم