Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@14:11:12 GMT

آغاز سفر دور دنیا ورزشکار هرمزگانی با شتر

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۲۹۵۷

آغاز سفر دور دنیا ورزشکار هرمزگانی با شتر

محمد امیری ورزشکار رودانی سفر به دور دنیا را با شتر آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری هرمزگان گفت: این سفر به مدت ۲ و نیم سال و با هدف معرفی جاذبه‌های گردشگری و فرهنگی هرمزگان از دوم خرداد از محل تالاب آذینی آغاز شد.

رضا برومند افزود: این ورزشکار پس از حرکت از سیریک و عبور از استان‌های مختلف از مرز آستارا وارد آذربایجان می‌شود و با عبور از ۴۷ کشور و قاره‌های آسیا، اروپا، آفریقا، اقیانوسیه و آمریکا در نهایت از مرز ترکمنستان وارد ایران می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد امیری رودان یکی از معلمان استان هرمزگان است که ۲۰ سال سابقه جهانگردی دارد و شنا از ارتفاع صفر تا دو هزار متر از ساحل بندرعباس، پیمایش ۲۲ کیلومتر در ارتفاعات کوه گِنو با اهداف زیست‌محیطی، اختراع دوچرخه دریایی و طی مسیر ایران تا عمان از بین جزایر با دوچرخه دریایی و شنای مسیر ۱۵۰ کیلومتری از بندر خصب در کشور عمان تا بندرعباس به مناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج‌فارس از فعالیت‌های محمد امیری رودان است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سفر به دور دنیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۲۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس

خبرگزاری فارس از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس گزارشی تهیه کرده است.

این خبرگزاری نوشت: امروز جمعی از اهالی روستای جمال احمد بندرعباس در اعتراض به حادثه در محدودۀ این روستا در مقابل فرمانداری شهر تجمع کردند.

فیلم‌های منتشرشده از این تجمع نشان می‌دهد معترضان پس از حضور در مقابل فرمانداری با مسئولان استان گفتگو کرده‌اند.

اما ماجرا چیست؟ عصر دیروز در جریان تعقیب‌وگریز پلیس و یک خودروی کوییک در بندرعباس، پلیس طبق قانون به‌کارگیری سلاح به‌سمت لاستیک خودرو شلیک کرده که یکی از تیر‌ها به یکی از سرنشینان خودرو برخورد کرده و باعث فوت او شده است.

فرماندهی انتظامی بندرعباس دربارۀ این ماجرا گفته: مأموران در ادامۀ طرح مقابله با قاچاق خودرو‌های شوتی سوخت‌بر، به یک دستگاه خودروی کوییک دارای شیشه‌های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند، اما سرنشینان این خودرو به اخطار پلیس بی‌توجهی کردند و با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به‌سمت اتوبان متواری شدند.

مأموران نیز با رعایت کامل قانون به‌کارگیری سلاح، با هدف متوقف‌کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی‌های زیاد مسیر حرکت، تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت او شد.

بررسی‌های اولیه از فعالیت این خودرو در زمینۀ قاچاق سوخت خبر می‌دهد، اما نتیجۀ نهایی بررسی‌های تخصصی، متعاقبا اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • رهاسازی پیکر فرد فوت شده در اثر ریزش آوار توسط امدادگران هرمزگانی
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی