Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست استانداری گلستان گفت: تاکنون ۱۴۰ میلیارد ریال خسارت به کشاورزان آسیب‌دیده در استان گلستان پرداخت شده است. ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، میرمحمد غراوی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده تاکنون برای جبران خسارت‌ها اظهار داشت: 3 هزار و 200 کارگر فعال در بخش تولید پس از حدود 2 ماه تعطیلی مشغول فعالیت شده‌اند و در این مدت از بیمه بیکاری بهره‌مند شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: 146 واحد تولیدی استان 320 میلیارد تومان خسارت وارد شد که منتظر مصوبه جدید هیئت دولت هستیم و امیدواریم روند بازسازی واحدهای تولیدی سرعت بگیرد.

غراوی با اشاره به اینکه 97 هزار هکتار از  اراضی کشاورزی و باغی در سیل تخریب شده است، تصریح کرد: برآوردهای دقیق از خسارت‌ها شده و اینکه در فضای مجازی اعلام شده که مقدار اعلامی با واقعیت درست نیست را رد می‌کنم چرا که برآوردهای ما با  کار کارشناسی بسیار دقیق بوده است.

امدادرسانی در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی با جدیت پیگیری شودگلستان| سیل به 21000 هکتار از اراضی کشاورزی گنبدکاووس خسارت زدجهادگران در راه امداد رسانی به سیل زدگان سربیشه + تصاویر

سرپرست استانداری گلستان گفت: در حوزه کشاورزی بررسی با نقشه‌های موجود و بازدید محل با کارشناسان انجام شده و 321 پرونده تشکیل شده و 14 میلیارد تومان هم تاکنون خسارت پرداخت شده است.

غراوی خاطرنشان کرد: یک‌هزار و 825 پرونده برای تسهیلات تشکیل شده و 6700 پرونده برآورد خسارت انجام شده و نخستین استانی بودیم  که از 162 میلیارد تومان تعیین شده، 14 میلیارد تومان به بخش کشاورزی پرداخت شد.

وی تصریح کرد: در بخش روستاها هم در حال حاضر مشکل خاصی نداریم و نگرانی وجود ندارد و دستگاه‌های متولی مانند علوم پزشکی در حال پایش هستند و در مورد آب و فاضلاب هم مشکلی نداریم.

انتهای پیام/ح

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۲۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی بیش از ۷ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: در طرح ۱۵ روزه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی شهر تهران که در ۱۲۴ ناحیه مناطق ۲۲ گانه اجرا شد، درمجموع ۷۲۹۸ نفر ساماندهی شدند.

احمد احمدی صدر افزود: از این بین حدود ۶۵۱ متکدی،  ۲ هزار و ۹۳۳ معتاد متجاهر و ۴۸۲ کودک کار و خیابان بودند و ۳ هزار و  ۲۳۲ نفر را نیز افراد بی خانمان و کارتن خواب تشکیل می‌دادند که همگی ساماندهی شدند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران درباره پراکندگی آسیب‌های اجتماعی در پایتخت گفت: متکدیان بیشتر در مناطق یک، چهار، پنج، هفده، بیست و بیست و یک بودند و معتادان متجاهر نیز بیشتر در مناطق چهار، یازده، دوازده، پانزده و شانزده پراکنده بودند، کودکان کار و خیابان نیز در مناطق چهار، پنج، هشت، یازده، پانزده و بیست پراکندگی بیشتری داشتند.

احمدی صدر همچنین گفت: اگر ریشه‌های ایجاد آسیب‌های اجتماعی مانند مسائل اقتصادی، حاشیه نشینی، ورود اتباع غیر مجاز، مباحث فرهنگی و فرهنگ سازی عمومی حل و فصل نشود آسیب‌های اجتماعی دوباره تکرار خواهند شد و لازم است مسئولان، نهاد‌ها و متولیان امر به موضوعات اقتصادی، فرهنگی و فرهنگسازی عمومی بیشتر بپردازند.

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی ۱۰ مسکن در سوادکوه/ ۷ سردهنه در بابل آسیب دید
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای مهلت تسهیلات مراجعه کنند
  • باران سیل‌آسای زواره خشت‌های شهر را با خود برد
  • بارندگی های اخیر ۱۸۴ میلیارد ریال به بناهای تاریخی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • کشاورزان خسارت دیده استان بوشهر برای امهال تسهیلات مراجعه کنند
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • ساماندهی بیش از ۷ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در تهران
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • ساماندهی ۷ هزار و ۲۹۸ آسیب‌دیده اجتماعی