Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، ناصر سرگلزایی مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی گفت: با توجه به حضور پرشور زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) در مراسم پرفضیلت شب‌های قدر، حدود ۳۰ پایگاه ثابت و سیار فوریت‌های پزشکی در گوشه و کنار اماکن متبرکه رضوی آماده خدمت‌رسانی به بیماران اورژانسی در این شب‌ها خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تأکید بر افزایش تعداد نیرو‌های پایگاه‌های ثابت فوریت‌های پزشکی حرم مطهر رضوی مانند پایگاه صحن انقلاب اسلامی و پایگاه صحن جمهوری اسلامی، تصریح کرد: جمعی از خادمیاران سلامت رضوی و کارشناسان پرستاری این مؤسسه در این پایگاه‌های ثابت و پایگاه‌های سیاری که در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه رمضان برپا می‌شود، خدمت می‌کنند.
مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی با اشاره به فعالیت پنج دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ در کنار چهار دستگاه آمبولانس این مؤسسه در شب‌های پرفیض قدر گفت: همچنین حدود ۱۰۰ نفر از امدادگران جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در ارائه خدمات پزشکی اورژانسی به زائران امام هشتم (ع) در شب‌های قدر با مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی همکاری دارند.
سرگلزایی افزود: مرکز فوریت‌های پزشکی صحن هدایت حرم مطهر رضوی با برخورداری از هشت تخت بستری و اقدامات پزشکی CPR در دو بخش خواهران و برادران در کنار سایر پایگاه‌های ثابت فوریت‌های پزشکی این آستان مقدس آماده خدمات‌رسانی شبانه‌روزی و رایگان به بیماران اورژانسی است.
وی تصریح کرد: دارالشفاء امام رضا (ع) نیز با تقویت نیرو‌های بخش پزشکان عمومی و بخش خدمات پرستاری خود در شب‌های قدر پذیرای عموم بیماران ایرانی و غیرایرانی است.
مدیر عامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی گفت: مرکز فوریت‌های پزشکی این مؤسسه از طریق تماس با شماره ۳۲۰۰۲۴۲۴، در تمام ساعات شبانه‌روز آماده ارائه خدمات به زائران بارگاه منور رضوی است.   انتهای پیام//ج.ر   آمادگی بخش های مختلف آستان قدس رضوی در شب های قدر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آستان قدس رضوی ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۳۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای بیش از ۱۰ هزار قطعه تمبر و سکه‌ به موزه آستان قدس ضوی

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، یک مسلمان مقیم آمریکا به نام «ظفر اعظم» بیش از ۱۰ هزار قطعه تمبر و مجموعه‌ ای نفیس از سکه‌ های تاریخی حکومت‌ های هند را به موزه حرم مطهر امام رضا (ع) اهدا کرد.   مسئول گنجینه تمبر، اسکناس و سکه آستان قدس رضوی امروز در خصوص این مجموعه اهدایی به خبرنگاران گفت: تمبرها مربوط به بیش از ۱۰۰ کشور اروپایی، آسیایی و آفریقایی جهان از جمله آلبانی، اسپانیا، عجمان و فجیره از شیخ نشین‌ های امارات، جزیره آنتیگوا، باربادوس، برمودا، جزایر کیپ ورد، جزایر کایمان، جمهوری آفریقای مرکزی، جزایر کومور، گرانادا، مجارستان، لیختن اشتاین، مالاگاسی و جزیره موریسسنت لوسیا است.   محمد حسین یزدی‌ نژاد با بیان این که قدیمی‌ ترین تمبر این مجموعه متعلق به سال ۱۸۷۰ است، افزود: عناوین برخی از تمبرهای این مجموعه نمایشگاه پان آمریکا ۱۹۰۱، سیصدمین سال ورود پدران روحانی به آمریکا ۱۹۲۰، دویستمین سال تولد جرج واشنگتن ۱۹۳۲، یکصد و پنجاهمین سال اعلامیه صلح بعد از جنگ استقلال، یکصد و پنجاهمین سال قانون اساسی آمریکا ۱۹۳۷، و هشتادمین سال پست سریع السیر پونی ۱۹۴۰ است.   وی اظهار کرد: کارت پستال، پاکت نامه، پاکت مهر روز، نامه، اسکناس، آلبومی از سکه های طلا، مس، نیکل از حکام محلی هند و شاهان حیدرآباد دکن از حدود ۴۰۰ سال پیش تا ۱۹۴۸ میلادی از دیگر نفایس فرهنگی است که از سوی این مسلمان مقیم امریکا به موزه رضوی اهدا شد.   موزه‌ های حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) شامل سه موزه قرآن و نفایس، فرش و موزه مرکزی و ۱۶ گنجینه مختلف است که حدود هشت هزار قلم اشیای موزه‌ ای در آنها نگهداری می‌ شود.   موزه مرکزی آستان قدس رضوی با گنجینه‌ های تاریخ حرم مطهر رضوی، تمبر، سکه و اسکناس، ساعت، نجوم، ظروف، اسلحه، هنرهای تجسمی و آبزیان در صحن کوثر حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) قرار دارد.

دیگر خبرها

  • واژگونی ۴۰۵ در جاده شهرضا - دهاقان ۶ مصدوم داشت
  • فوت یک نفر در پی غرق شدگی در استخر کشاورزی
  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • افتتاح نمایشگاه «در آستان بقیع» در حرم مطهر رضوی
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • اهدای بیش از ۱۰ هزار قطعه تمبر و سکه‌ به موزه آستان قدس ضوی
  • برخورد کامیون با ۲ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت
  • برخورد کامیون با ۳ خودرو ۳ مصدوم بر جا گذاشت
  • بانوی پیرانشهری در حمله خرس به شدت زخمی شد