Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@22:43:03 GMT

پروین: کارنامه ویلموتس چندان بد نیست!

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۳۰۷۷

پروین: کارنامه ویلموتس چندان بد نیست!

علی پروین پیشکسوت فوتبال ایران گفت: ویلموتس کارنامه چندان بدی هم ندارد. امیدوارم او در تیم ملی ایران موفق باشد.

علی پروین در خصوص انتخاب مارک ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: چیزهایی درباره این مربی شنیده‌ام و می‌دانم که چطور مربی است. به نظرم ویلموتس کارنامه چندان بدی هم ندارد. دوست دارم او در تیم ملی ایران موفق باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشستر بخوانید:

علی پروین: از قهرمانی پرسپولیس کیف کردم

وی افزود: امیدوارم پس از جام ملت‌های آسیا تیم ملی دوباره به شرایط ایده‌آل برگردد و بتوانیم در مسابقات انتخابی جام جهانی با قدرت ظاهر و در نهایت راهی این تورنمنت بزرگ شویم. موفقیت ویلموتس در ایران، موفقیت تیم ملی است و امیدوارم نتایج خوبی بگیرد.پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط فعلی این تیم، اظهار داشت: پرسپولیس یک بازی بسیار حساس در جام‌حذفی مقابل سپاهان دارد و بعد از این بازی، مفصل درباره این تیم صحبت می‌کنم.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس تیم ملی ایران علی پروین مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۳۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پائز در بدو ورود به ایران گفت: وقتی سال ۲۰۱۴ به ایران آمدم متوجه شدم که والیبال برای ایرانی‌ها چقدر مهم است، می‌دانم که مردم ایران چقدر عاشق والیبال هستند و این رشته ورزشی در حال رشد کردن است.   سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: امیدوارم که در کنار کادرفنی و بازیکنان نقشم را برای پیشرفت والیبال ایران به خوبی اجرا کنم، برای همین بسیار هیجان زده هستم.   پائز گفت: می‌دانم که عملکرد تیم ملی برای مردم ایران بسیار مهم است، اینکه چه بازیکنی دعوت می‌شود؟ مربی چه کسی است؟ با این حال من روی کارم تمرکز می‌کنم چون کاری که باید در لیگ ملت‌های والیبال انجام دهیم مهم است، ما هدف بزرگی داریم و امیدوارم مردم این را درک کنند.   وی افزود: خیلی خوشحالم که در ایران هستم و امیدوارم تابستان خوبی داشته باشیم و به حضورمان در پاریس منجر شود، از حمایت مردم تشکر می‌کنم. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • با این سرمربی خیلی به حضور در المپیک خوش‌بینم
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • حمید درخشان: واگذاری سرخابی‌ها بهترین راه برای حل مشکلات آنها بود/ مدیریت کردن شرایط دو باشگاه بعد از واگذاری بسیار مهم است
  • برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است