Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران ؛ فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان قرچک درباره طرح  ۳۰شب۳۰مسجد در گفتگو با خبرنگار برنا این طرح را یک طرح مردمی دانست

فرمانده سپاه پانزده خرداد اظهار داشت:سال گذشته در ایام ماه مبارک رمضان تصمیم گیری شد تا در مساجد حضور پیدا کنند و طرحی به نام ۳۰شب۳۰مسجد ارائه دهند ؛ که با حضور جمعی از پرسنل هرشب درماه مبارک رمضان در مساجد حضور یابند  و بخشی از وظایف اصلی خود را اجرایی نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید داشت: اعتقاد ما این است که مسجد پایگاه انقلاب اسلامی و پایه شکل گیری انقلاب در مسجد بوده و سازماندهی شد و نقش آفرینی و تداوم انقلاب با مسجد می باشد.

شهیری در ادامه افزود: مسجد را محلی برای سنگر و محراب را محلی برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی می دانیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: اگر مسئولین در مساجد حضور داشته باشند موجبات رفع بسیاری از مشکلات خواهد شد و همچنین مردم ، مسئولین را در کنار خود می بینند که باعث ایجاد شور و انگیزه در بین مردم می‌شود.

وی در ادامه اشاره کرد: یکی از موضوعات مهم در طرح ۳۰شب۳۰مسجد این است که بحمدالله این حرکت ابتکاری سپاه الگوی خوبی برای حضور مسئولین در مساجد شده که تاثیرات بسزایی دارد و این کار خود هویت بخشیدن به مسجد می باشد.

وی در پایان یادآور شد: طرح ۳۰شب۳۰مسجد مقدمه طرح محله اسلامی است ؛  امسال طرحی را با عنوان محله اسلامی در دستور کارداریم که به حول و قوه الهی به خوبی انجام خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان تهران انقلاب اسلامی ماه رمضان مسجد مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۳۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بساط ناهنجاری‌ها و کشف حجاب کم کم جمع خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله رسول فلاحتی ظهر سه شنبه در اولین نشست ائمه جمعه استان در سال ۱۴۰۳ با محوریت اجرای «طرح نور» که با حضور فرماندهی سپاه قدس استان برگزار شد، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه دشمن طرح کشف حجاب را آغاز کرد اما فقط به آن اکتفا نکرد بلکه می‌خواهد ملت را به دورانِ قبل از انقلاب برگرداند اظهار کرد: رهبری فرمودند دشمن با طرح و نقشه جلو آمد، ما هم باید با طرح و نقشه برای مقابله با توطئه دشمن پیش برویم.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به بخش دیگری از سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه حکومت اسلامی در برابر ناهنجاری‌ها ساکت نخواهد ماند افزود: در آخرین جلسه‌ای که با حضور مسؤولان برگزار شد برای برخورد سلبی با این مسئله تصمیم‌گیری شد و همین برخورد سلبی با برخورد ایجابی همراه است.

امام جمعه رشت با اشاره به حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر، نیروی انتظامی و بسیج با ائمه جمعه در عرصه میدانی و عملیاتی عنوان کرد: در وهله نخست، به هنجارشکنان تذکر داده شود و نسبت به نصب بنر در سطح شهر هم اقدام شود.

فلاحتی با اشاره به اینکه سگ‌گردانی نیز جرم است و باید تذکر داده شود افزود: برای کشف حجاب، جزای نقدی، بازداشت چند روزه و تعهد پیش‌بینی شده است؛ و پدر و مادر دخترانی که کشف حجاب می‌کنند نیز احضار کنید و به آنان در مورد وضعیت دخترش تذکر دهید.

وی با تاکید بر ضرورت پشتیبانی کردن و روحیه دادن به نیروهای بسیج، انتظامی و سپاه و مردم خوب و مؤمن در این عرصه خاطرنشان کرد: در خطبه‌های نماز جمعه نیز باید از آنان حمایت شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان از برگزاری اجتماع عظیم با حضور بانوان محجبه استان خبر داد و بیان کرد: خواهرانِ ستاد امر به معروف و خواهران بسیجی و سپاه برای این اجتماع آماده باشند و کسانی را که به اجتماع دعوت می‌کنند باید بشناسند؛ این اجتماع با عنوان پیام‌آوران و مدافعان ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به حوادث اخیر و عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: دشمن در طول ۷۵ سال ادعای شکست‌ناپذیری گنبد آهنین را داشت اما ما نشان دادیم که ادعایشان صحت ندارد و امروز می‌توانیم بگوییم که این دوره، طلایی‌ترین دوره از تاریخ اسلام است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی در کنار جبهه مقاومت، محکم و مقتدرانه ایستاده است افزود: جمهوری اسلامی به دشمنانِ خود پیام داد که اگر حماقت کنید و بزنید، تل‌آویو را هدف قرار خواهیم داد.

کد خبر 6080065

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین رسالت هیئت امنای مساجد چیست؟
  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • توجه به هویت ملی، رمز موفقیت صداوسیما
  • مرکز تخصصی تئاتر مساجد در مازندران رونمایی شد
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • نقش ویژه مساجد در تحقق آرمان‌های فرهنگی در جامعه
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت روز ارتش
  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش
  • دورهمی هنرمندان به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی + فیلم
  • بساط ناهنجاری‌ها و کشف حجاب کم کم جمع خواهد شد