Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@20:17:28 GMT

تمهیدات آتش نشانی در شب‌های قدر

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۳۲۰۲

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تمهیدات این سازمان به مناسبت‌ شب‌های قدر را اعلام کرد. ناطقان: سید جلال ملکی با اشاره به تمهیدات سازمان آتش نشانی شهر تهران به مناسبت شب‌های قدر اظهار کرد: در شب‌های قدر بسیاری از هموطنان در سراسر کشور با مراجعه به اماکن مذهبی و تجمعی تا ساعات میانی بامداد به راز و نیاز خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران همچون سنوات گذشته تمام تلاش و توان خود را در راستای تامین ایمنی هموطنان به کار خواهد گرفت.

وی  در تشریح تهمیدات سازمان آتش نشانی شهرداری تهران تصریح کرد: سازمان آتش نشانی در هر سه شب قدر علاوه بر آماده‌باش کامل تمام ایستگاه‌ها با استفاده از ۵٣ دستگاه خودروی سنگین، ١٩ دستگاه خودروی سبک، ٢۶ دستگاه موتورسیکلت و یک گروه پیاده در ٩٩ نقطه مستقر خواهد شد. در این استقرارها ٢۵١ نفر آتش نشان از ساعتی قبل از آغاز مراسم در اماکن تجمعی، مساجد، شبستان‌ها و... تا پایان مراسم و عادی شدن تردد در سطح شهر حضور خواهند داشت.

بنابر اعلام شهرنوشت، به گفته ملکی، مدیران ارشد سازمان ضمن گشت‌زنی وضعیت ایمنی نقاط استقراری را نیز کنترل خواهند کرد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ضمن درخواست از هیات امنای اماکن تجمعی برای نظارت دقیق بر ایمنی این مراکز، گفت: این هیئات، خاموش کننده‌های آتش خود را شارژ کنند و در دسترس قرار دهند و در صورت وقوع هرگونه حادثه مراتب آن را به سامانه ١٢۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع‌رسانی کنند. منبع: ایسنا برچسب ها: تمهیدات ، آتش نشانی ، شب های قدر

منبع: ناطقان

کلیدواژه: تمهیدات آتش نشانی شب های قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۳۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین

حمیدرضا ململی سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین گفت: با اعلام یک فقره حریق خودرو در خیابان نواب قزوین بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۷ شهید مفتح و ۶ نواب به همراه اسماعیل کلانتری افسرکشیک وقت به محل حادثه اعزام شدند.

ململی افزود: به هنگام رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه خودرو پراید کاملاً در میان آتش شعله‌ور بود.

وی اضافه کرد: آتش نشانان بلافاصله ضمن ایمن‌سازی محل، اقدام به کنترل و مهار کامل این حریق کردند.

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین گفت: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب نرسید و دلایل وقوع این آتش‌سوزی توسط کارشناسان آتش‌نشانی درحال بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • شهردار منطقه ۱۱ تهران : برخی سازمان ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • معرفی شرکت‌های صلاحیت‌دار کرمان برای ارائه خدمات ایمنی و آتش‌نشانی
  • برخی سازمان‌ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • محدوده بازار تهران رکورددار ساختمان‌های ناایمن