Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،محمد جواد شوهانی که تاکنون در جشنواره‌های مختلف ملی و بین‌المللی صاحب عناوین و افتخارات متعدد شده در جشنواره حکمت و نیایش بالاتر از چهره‌هایی، چون مجید اخشابی قرار گرفت.

شوهانی پیش از این هم در جشنواره رادیو و تلویزیون مراکز صدا و سیما در دوره‌های مختلف از جمله هرمزگان خوزستان و چهارمحال و بختیاری به عنوان خواننده برتر کشور انتخاب شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدا و سیمای مرکز ایلام این موفقیت را به اهالی هنر و فرهنگ و مردم هنردوست استان تبریک می‌گوید.

انتهای پیام/با

موفقیت هنرمند ایلامی درنخستین جشنواره ملی حکمت و نیایش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رادیو وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۳۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاز قسمتی از کرج قطع می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت گاز استان البرز در نظر دارد نسبت به قطع گاز شهری قسمتی از کرج به آدرس کلاک پایین، خیابان نیایش، بعد از پل راه آهن، حد فاصل نیایش یک، دو و سه انشعاب‌ها در روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ اقدام کند.

از ساکنان مناطق مذکور درخواست می‌شود تمهیدات لازم را پیش بینی کنند. بدیهی است پس از پایان عملیات نسبت به وصل مجدد گاز مشترکان اقدام لازم معمول خواهد شد.

شایان ذکر است به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور ساکنان در محل سکونت الزامی است. در صورت نیاز، مشترکان می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گازرسانی تماس حاصل کنند.

کد خبر 6088356

دیگر خبرها

  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • گاز قسمتی از کرج قطع می شود
  • بازگشت تهرانگرد به قاب شبکه تهران
  • جین کمپیون جایزه افتخاری جشنواره لوکارنو ۲۰۲۴ را می‌گیرد
  • تقدیر از «جین کمپیون» با یوزپلنگ افتخاری لوکارنو
  • چالشی به نام سرانه مطالعه در ایلام/ کتاب همچنان مغفول است
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • فیلمی با موضوع امام رضا در راه جشنواره فجر
  • اختصاص ۵ میلیارد تومان به بنیاد شهید ایلام در سفر اول رییس جمهوری
  • اضافه شدن ۱۳ فیلم دیگر به بخش‌های مختلف جشنواره کن