Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@08:39:54 GMT

توجه یونایتد به مونیه، به دلیل گران‌فروشی پالاس

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۳۲۲۲

توجه یونایتد به مونیه، به دلیل گران‌فروشی پالاس

دیلی‌میل می‌گوید قیمت‌گذاری بالای کریستال پالاس روی آرون وانبیساکا باعث شده منچستریونایتد به جای او به دنبال جذب توماس مونیه، دفاع راست پاری سن ژرمن برود.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه انگلیسی دیلی‌میل مدعی شد باشگاه منچستریونایتد که قصد داشت برای تقویت خط دفاعی خود، آرون وانبیساکا، ستاره کریستال پالاس را جذب کند، با توجه به قیمت بالایی که پالاس بر روی وانبیساکا گذاشته از انتقال او منصرف شده و در عوض تصمیم گرفته توماس مونیه، دافع راست پاری سن ژرمن را هدف بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس این گزارش، یونایتد این هفته با باشگاه PSG درباره انتقال توماس مونیه، دفاع راست بلژیکی این تیم مذاکره کرده. این گزارش می‌گوید علت رو آوردن یونایتد به مونیو این بوده که باشگاه کریستال پالاس در مذاکرات خود با یونایتد برای انتقال آرون وانبیساکا، قیمتی پیشنهاد داده که از دید یونایتد بیش از حد بالا بوده است.

 

 

دیلی‌‌میل می‌گوید علت قیمت‌گذاری بالای پالاس بر روی وانبیساکا این بوده که این باشگاه می‌داند نمی‌تواند مهاجم ستاره خود ویلفرید زاها را حفظ کند و بنابراین نمی‌خواهد امسال تابستان هم زاها و هم وانبیساکا، دو ستاره بزرگ فصل اخیرش را از دست بدهد. بر اساس این گزارش، کریستال پالاس برای وگذاری وانبیساکا پیشنهادی 70میلیون پوندی به  یونایتد داده که از نظر شیاطین سرخ به مراتب بالاتر از ارزش واقعی این مدافع در بازار است.

 

از سوی دیگر مونیه 27ساله یک سال دیگر با PSG قرارداد دارد و احتمالا برای منچستریونایتد چیزی در حدود 25 میلیون پوند آب خواهد خورد.

 

 

منچستر یونایتد کریستال پالاس پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد کریستال پالاس پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۳۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گران ترین تیم منتخب ال کلاسیکو

رئال مادرید با 6 بازیکن گران قیمت ارزشمندتر از بارسلونا در ال کلاسیکو شناخته شد.

به گزارش فارس، ارزش بلینگام با 180 میلیون یورو به عنوان گران ترین بازیکن رئال 2 برابر گاوی با ارزش 90 میلیون یورو به عنوان گران ترین بازیکن بارسلونا است.

رئال مادرید با ارزش 1.04 میلیارد یورو گران ترین تیم باشگاهی اسپانیاست اما بارسلونا 250 میلیون یورو ارزان تر از تیم مادریدی است.

رئال مادرید در تابستان گذشته ارزشمندترین بازیکن خود یعنی جود بلینگام را با 120 میلیون یورو به خدمت گرفت تا ارزش رئال از بارسلونا سبقت بگیرد.

سایت ترانسفر مارکت گران ترین ترکیب تیم منتخب دیدار امشب ال کلاسیکو را معرفی کرد که ارزش رئالی های تیم منتخب تقریبا «3 برابر» ارزش بارسلونایی ها است.

بر اساس گزارش این رسانه، رئال مادرید با داشتن 6 بازیکن در ترکیب تیم منتخب ال کلاسیکو با ارزش 690 میلیون یورو بالاتر از بارسلونا با 5 بازیکن با ارزش 265 میلیون یورو ایستاد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رئال مادرید بارسلونا را در هم کوبید (گزارش تصویری) کدام محبوب ترند؟ بارسلونا یا رئال؟

دیگر خبرها

  • توخل به انگلیس برمی‌گردد: لندن نه، این بار منچستر!‏
  • بیشترین نارضایتی مردم از خودرسازان چیست؟ | ویدئو
  • رسیدگی به ۲ هزار شکایت از خودروسازان در شورای رقابت
  • طلا باز هم گران شد/ ورق در بازار سکه برگشت
  • سهمیه اروپایی اونای امری آماده شد؛ شکست سنگین وست‌هم در دربی لندن
  • گران ترین تیم منتخب ال کلاسیکو
  • پایان دوران تن‌هاخ: اخراجم نمی‌کنید، استعفا می‌دهم!‏
  • کم فروشی و گران‌فروشی محصولات سلامت‌محور خط قرمز است
  • رقابت بارسا با یونایتد و بایرن برای ستاره اسپانیایی
  • تاوان سنگین تالار و رستوران متخلف در اردبیل