Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود آبادی جانباز 70 درصد همدانی و عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا امروز 3 خردادماه با حضور در غرفه خبرگزاری ایکنا در نمایشگاه کتاب قرآن در همدان، اظهار کرد: متولد سال 1336 هستم، در 23 سالگی پس از گذراندن دوره کارشناسی برای اولین بار به جبهه رفتم و در سن 25 سالگی جانباز شدم.
وی افزود: اوایل جنگ، در تاریخ 1 آذر سال 1359 به جنگ رفته و در عملیات فتح‌المبین، بیت‌المقدس و ثامن‌الائمه(ع) شرکت کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیپ جنگی ما با تیپ محمد رسول‌الله(ص) ادغام شد.
وی با اشاره به اینکه در تاریخ 3 خرداد 1361 از ناحیه مهره 5، قطع نخاع و به درجه جانبازی نائل شده است، بیان کرد: هنگامی که شلمچه و پل اتصال اروندرود به بصره توسط دشمن اشغال شد به ما ماموریت حضور در این عملیات داده شد در صورتیکه دشمن روی پل، تعداد زیادی از افراد را به شهادت می‎رساند .
محمودآبادی در ادامه خاطرنشان کرد: در همان هنگام از ناحیه کمر تیر خورده و به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدم ، تنها به خاطر دارم در بیمارستان لحظه‌ای چشمانم را باز کردم و شنیدم که می‌گویند «خرمشهر آزاد شد» و دوباره از هوش رفتم.
این جانباز دفاع مقدس گفت: پس از اهواز به بیمارستان امیرالمومنین(ع) تهران منتقل شده و 1 سال نیز در آسایشگاه بستری بودم. در سال 1372 برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به دانشگاه علم و صنعت و سپس در سال 1391 در مقطع دکتری در رشته ریاضی از دانشگاه بوعلی سینا فارغ‌التحصیل شدم.
یادآور می‌شود خاطرات جنگی‌ این جانباز 70 درصد همدانی در کتاب «درد شیرین» به نگارش درآمده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان سوم خرداد جانباز 70 درصد جانباز عملیات بیت المقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۳۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شیخ زکزاکی به حمله ایران به اسرائیل

رهبر نهضت اسلامی نیجریه گفت: وقتی که شنیدم ایران حمله اسرائیل به کنسولگری‌خود در سوریه را تلافی کرده‌است، بسیار خوشحال شدم و از خوشحالی اشک ریختم.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام و المسلمین شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر نهضت اسلامی نیجریه در دیدار مسئولان نهادهای مذهبی و فعالان اجتماعی نیجریه، با اشاره به عملیات «وعده صادق» بیان داشت: حمله ایران به اسرائیل باعث ایجاد امید در قلب مستضعفان جهان در سراسر جهان با هر عقیده‌ای شد.

وی با تاکید بر اینکه حمله سپاه پاسداران به اسرائیل باعث بازدارندگی این رژیم از جنایات بیشتر می‌شود، افزود: پیام این حمله این بود که اگر این رژیم تاکنون ما را تهدید می‌کرد زمان آن فرا رسیده است که تهدید ما را بچشند.

رهبر نهضت اسلامی نیجریه اضافه کرد: توهم شکست‌ناپذیری اسرائیل که در اذهان برخی رسوخ کرده بود با حمله ایران به این رژیم از هم گسسته شد و نشان داد آنچه پنداشته می‌شد خواب و خیالی بیش نبوده‌است.

وی ادامه داد: قبلا وقتی که می‌شنیدم کسی از خوشحالی گریه کرده است خیلی تعجب می‌کردم، اما وقتی که شنیدم ایران حمله اسرائیل به کنسولگری‌اش در سوریه را تلافی کرده است، بسیار خوشحال شدم و از خوشحالی اشک ریختم.

شایان ذکر است در این دیدار که به صورت سالانه انجام می‌پذیرد درباره اتفاقات یک سال گذشته گفت‌وگو می‌شود و بر اساس آن، خط مشی حرکت اسلامی در سال آینده ترسیم می‌گردد.

دیگر خبرها

  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • رفع ۴۰۰ نقطه پرحادثه در کشور/ احداث بزرگراه اهواز خرمشهر در دستور کار
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی در قزوین
  • پسر خرمشهری با اهدای عضو به ۲ شهروند زندگی دوباره داد
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • انجام بیش از یک میلیون آزمایش در مراکز تامین اجتماعی خوزستان
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم
  • اعلام آلودگی هوای خرمشهر برای گروه‌های حساس
  • واکنش شیخ زکزاکی به حمله ایران به اسرائیل