Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- نشست تخصصي حمايت اجتماعي و حقوقي از خانواده‌هاي قربانيان ترور در هتل هويزه برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، عادل مهري مديرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل‌هاي شاهد و ايثارگر در اين نشست با بيان اينکه بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي بسيار خوب نخبگان و تشکل‌هاي شاهد و ايثارگر افتخار ارزشمندي است، گفت: خوشبختانه ايثارگران در همه عرصه‌هاي اجتماعي و علمي حضوري فعالانه دارند و مي‌توانيم از ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي آن‌ها در حوزه‌هاي مختلف از جمله موضوع بررسي حمايت حقوقي و اجتماعي از خانواده قربانيان ترور بهره بگيريم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: يکي از ويژگي‌هاي خانواده‌هاي شهداي ترور اين است که بسياري از اين عزيزان در محل و معرکه حادثه ترور حضور داشتند در حالي که ديگر خانواده‌هاي شهدا، در محل شهادت عزيزانشان حاضر نبودند و اين موضوع، تحمل سختي جدايي را براي خانواده شهداي ترور دشوار مي‌کند.
مديرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل‌هاي شاهد و ايثارگر به ضرورت بررسي کارشناسي روحيه خانواده قربانيان ترور اشاره کرد و اظهار داشت: يکي از موضوعات مهم در اين زمينه اختلال استرس پس از حادثه است يعني کساني که در معرض حادثه‌اي قرار مي‌گيرند، علائمي را از خودشان به مرور زمان نشان مي‌دهند که يکي از اين علائم، اجتناب از خاطراتي است که حادثه را تداعي مي‌کند و بدون شک، خانواده‌هاي معظم ترور اين موضوع را بيشتر درک مي‌کنند.
در ادامه اين نشست، کارشناسان داخلي و بين‌المللي اين نشست، موضوع ترور و حمايت از خانواده‌هاي ترور را در دو بخش اجتماعي و حقوقي مورد بررسي و واکاوي قرار دادند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نشست تخصصي حمايت خانواده ترور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۳۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های حفظ تخصصی، عمومی و موضوعی قرآن تشریح می شود

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری دبیرخانه ملی حفظ قرآن کریم با موضوع تشریح برنامه‌های حفظ تخصصی، عمومی و موضوعی، به همراه رونمایی از پوستر حفظ عمومی از سوی سازمان دارالقرآن برگزار می‌شود.

این نشست با حضور حجت الاسلام تقی زاده، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، حجت الاسلام حسینی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی، باقری، مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش و دکتر بحرالعلوم، مسؤول دبیرخانه ملی حفظ و برخی مدیران قرآنی کشور برپا خواهد شد.

این نشست یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ صبح در سازمان دارالقرآن به نشانی خیابان حافظ، پایین‌تر از خیابان طالقانی، خیابان رشت، پلاک ۳۹، سازمان دارالقرآن الکریم، طبقه پنجم، سالن جلسات برپا خواهد شد.

کد خبر 6086501 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی تاریخ معماری و هویت فرهنگی استان اردبیل
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • گردهمایی سفیران سلامت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد
  • ارائه آموزشهای حقوقی به بیش از ۷هزار مشاور املاک و خودرو در البرز
  • نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم
  • برنامه های حفظ تخصصی، عمومی و موضوعی قرآن تشریح می شود
  • ارائه آموزش‌های حقوقی به ۷۸۹۵ مشاور املاک و خودرو در البرز
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • نشست کارگروه تخصصی پایداری خانواده و زیست عفیفانه
  • بسیاری از پرونده‌های حقوقی اردبیل ‌دعاوی ملکی است