Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اسامى بازيكنان تيم فوتبال جوانان جهت حضور در تورنمنت بين‌المللى روسيه از سوى كادر فنى اعلام شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آخرین اردوى آماده سازى تیم جوانان ایران به منظور حضور در تورنمنت روسیه با حضور ٢٠ بازیکن از ٧ خردادماه در تهران آغاز خواهد شد و اعضاى تیم در پایان این اردو روز ١٣ خرداد به منظور حضور در تورنمنت سن پترزبورگ که با حضور ١٢ تیم برگزار مى شود، راهى روسیه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اسامى ٢٠ بازیکن دعوت شده در اردوى نهایى تیم جوانان به این شرح است.

علیرضا اسدآبادی، محمدرضا باقری، علیرضا رستمی‌جو، حسین زواری، علی زارع، علی بابایی، حسین نخودکار و سعید آهنی (تهران) حسین شاوردی، احمدرضا جلالی، علیرضا باویه، حسین بیژنی و سیدرضا موسویان (خوزستان) علی اصغر صادقی‌نسب (کرمان) محمدرضا محرمی و مهرشاد یزدانی سنگده (گیلان) علی سبحانی (همدان) یاسین سلمانی ، محمدرضا عسگری (اصفهان) و آریا برزگر (فارس).

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال میزان تیم فوتبال جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۳۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور آبهای‌آرام آقایان امروز ۵ اردیبهشت به میزبانی دریاچه آزادی با حضور قایقرانان ۱۷ استان برگزار شد.   ۶۸ ورزشکار از استان‌های گیلان، تهران الف‌ و ب، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، بوشهر، مازندران، لرستان، خراسان رضوی، البرز، قزوین، هرمزگان، آذربایجان شرقی، کردستان، همدان و گلستان حضور داشتند.   با برگزاری رقابت‌های مقدماتی و فینال در دو رده سنی جوانان و زیر ۲۳ سال تیم‌های برتر مشخص شدند.   بر این اساس در جدول رده‌بندی جوانان تیم مازندران با کسب ۹۵ امتیاز، تیم تهران با ۸۵ امتیاز و تیم گیلان با ۷۳ امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.   در رده سنی زیر ۲۳ سال تیم گیلان با ۱۰۰ امتیاز قهرمان شد. تیم تهران با ۸۲ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم مازندران با ۶۰ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی یکی مثل کولینا برای آسیایی‌ها
  • مازندران قهرمان جوانان و گیلان قهرمان زیر ۲۳ سال آب‌های آرام شد
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • صحبت‌های پدر سردار شهید خرازی درباره سرلشکر شهید زاهدی + فیلم
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • حضور قهرمانان استان در رقابت های بین‌المللی
  • حضور تام بریدی در جشن رئال مادرید و ملاقات با بازیکنان این تیم + عکس
  • آزمون: بازیکنان جوان پشتوانه تیم ملی هستند