Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد از پلمب مغازه مانتو فروشی که مالک آن با نصب بنری از ورود اتباع افغانستانی به آن جلوگیری کرده بود خبر داد.

رمضان احمدی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از پلمب مغازه مانتوفروشی که مالک آن با نصب بنری از ورود اتباع افغانستانی به آن جلوگیری کرده بود خبر داد و بیان کرد: مالک یک مغازه مانتو فروشی که اقدام به نصب بنری با مضمون ممنوعیت ورود اتباع افغانستانی به آن مغازه کرده بود با ورود مدعی العموم و با دستور قاضی کشیک، توسط پلیس اماکن پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد خاطرنشان کرد: تذکرات لازم در این خصوص به مالک مغازه مذکور داده شده تا از تکرار این موضوع جلوگیری شود.

به گزارش میزان، از چندی پیش تصاویری در فضای مجازی منتشر که حکایت از این داشت یک مغازه در نظرآباد با نصب بنری از ورود اتباع افغانستانی جلوگیری کرده است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فضای مجازی نظرآباد مانتو فروش اتباع افغانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۳۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،دکتر علیرضا قدرتی، رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز گفت:دربازدید‌های صورت گرفته کارشناسان نظارت دامپزشکی از مراکز گردشگری، هتل‌ها و رستوران‌ها در شهرستان طرقبه شاندیز، سومین واحد رستوران متخلف نیز به دلیل تخلفات بهداشتی دامپزشکی و با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پلمب شد.

دیگر خبرها

  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • آخرین وضعیت پلمب شیرینی فروشی قدیمی در خیابان انقلاب/ عکس
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در کردستان
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در استان کردستان
  • بازگشت اتباع افغانستانی به کشور خود + فیلم
  • ورود مدعی العموم به موضوع زباله، چالش بزرگ محیط زیست رامسر