Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه شهیدان هیچگاه از دشمن حتی دشمن آمریکایی نهراسیدند گفت:  پیام انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل حاضر آن است که هیچ قدرتی نمی تواند جلوی پیروزیهای بزرگ ملت ایران و پیروزیهای آینده انقلاب اسلامی را به رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای بگیرد و  قطعا اسلام پیروز خواهد شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار سرلشکر پاسدار دکتر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در  مراسم  هیئت رزمندگان اسلام غرب و شمالغرب کشور  که با حضور جمعی از رزمندگان قدیمی وپیشمرگان کرد و خانواده شهداء بمناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خطه کردستان بویژه سرلشکر شهید بروجردی وسردار شهید سید حسین فیض اردکانی برگزار گردید ، با اشاره به خصوصیات شهیدان خصوصا شهداء غرب کشور گفت: باید تاسف خورد بحال آنانکه از فلسفه شهادت و از زندگی در عصر ظهور بی خبرند، رمز و راز حیات ابدی شهیدان را انسانهای کامل و انسان های مطلوب  و عارفان واصل درک می کنند و گرفتاران در چنبره قدرت طلبی رمز و راز حیات ابدی شهادت را در ک نمی کنند.

وی ادامه داد:  شهیدان آمدند تا اشتیاق ظهور را در بین ملت ما دو صد چندان کنند تا همه ملت ما بفهمند یاران آخر الزمان چگونه عاشقانه در راه امامشان جان می دهند و شهیدان ما منتظران واقعی حضرت مهدی  عجل الله تعالی فرج الشریف بودند و خونشان حیات بخش فلسفه انتظار است و فلسفه انتظار فسلفه بقدرت رسیدن اسلام در جهان است.

وی افزود : پیام انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل حاضر آن است که هیچ قدرتی نمی تواند جلوی پیروزیهای بزرگ ملت ایران  و پیروزیهای آینده انقلاب اسلامی را به رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای بگیرد و  قطعا اسلام پیروز خواهد شد .

سرلشکر صفوی در ادامه به برخی از ویژگیهای شهیدان اشاره کرد و گفت: شهیدان ما ارتباط با خدا و ارتباط با نفس خود و نحوه تقابل با دشمن  و ارتباط با مردم  را بخوبی درک و تعریف  کرده بودند.

وی با اشاره به سابقه آشنایی خود با شهیدان بروجردی و حسین فیض گفت: وقتی بیاد خصوصیات شهید بروجردی  می افتم به حال این شهید بزرگوار غبطه می خورم ، شهیدان بروجردی و حسین فیض آرامش و سکینت خاصی داشتند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا افزود: شهیدان بشدت از انشقاق پرهیز می کردند و برخورد محبت آمیز توام با استدلال حتی با مخالفین و ضد انقلاب داشتندو آنها به خویشتن داری و خود سازی اعتقاد داشتند .

سرلشکر صفوی در ادامه  با بیان ارتباط شهدا با دشمن و دشمن شناسی شهیدان گفت: شهیدان شناخت کاملی از ماهیت و اهداف دشمن و عمق دشمنی آنها  داشتند و دشمن شناسی خوبی داشتند،و اینکه پشت سر دشمن بعثی ، آمریکائی ها بودند را می دانستند.

وی افزود: هیچگاه شهیدان از دشمن و حتی  از دشمن آمریکائی  نمی هراسیدند و در برخرد با دشمنان قاطعیت مثال زدنی داشتند و به خود تردید راه نمی دادند و علاوه بر آنکه به تبلیغات دشمن اعتنایی نمی کردند همواره به دشمنان بی اعتماد بودند.

سرلشکر صفوی ادامه داد: پیام امروز شهیدان به ما  اعتقاد به پیروزی و غلبه بر دشمن است .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۳۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاج رجبعلی دهنوی پدر بزرگوار سه شهید والامقام تصریح کرد: این انسان وارسته که با سلوک معنوی و منش انسانی، فرزندانی رشید و انقلابی تربیت و برای عزت و استقلال کشور تقدیم کرد، الگویی درخشان برای پدران این مرز و بوم بوده و نام نیک‌اش در دفتر زرین ایثار برای همیشه ماندگار خواهد بود.

متن پیام رییس جمهور به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت حاج رجبعلی دهنوی پدر بزرگوار شهیدان والامقام علی‌اکبر، حمید و حسین دهنوی، موجب تأثر خاطر شد.

این انسان وارسته که با سلوک معنوی و منش انسانی، فرزندانی رشید و انقلابی تربیت و برای عزت و استقلال کشور تقدیم کرد، الگویی درخشان برای پدران این مرز و بوم بوده و نام نیک‌اش در دفتر زرین ایثار برای همیشه ماندگار خواهد بود.

این ضایعه را به مردم شریف استان خراسان رضوی و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت می‌گویم و از درگاه خدای متعال برای ایشان علو درجات و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • مراسم تشییع پدر شهیدان دهنوی در مشهد برگزار شد
  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • پیام تسلیت رئیسی در پی درگذشت پدر شهیدان دهنوی
  • دعا می‌کنیم سپاه مسلمین بر کفار ظفر یابد
  • قدردانی از عملیات قهرمانانۀ ارتش و سپاه در تنبیه دشمن صهیونیستی
  • پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر سه شهیدی استان
  • پیام رئیس جمهور برای درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • پیام تسلیت وزیر کشور در پی در گذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • پیام تسلیت وزیر کشور در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان