Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@14:50:47 GMT

حجازی: ماندگاری پدرم به خاطر جام و مدال نیست

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۳۳۷۴

حجازی: ماندگاری پدرم به خاطر جام و مدال نیست

فرزند مرحوم ناصر حجازی از حضور مردم در هشتمین سالگرد پدرش شگفت زده شده واز آنها تشکر می کند.

به گزارش "ورزش سه"، هشتمین مراسم سالگرد ناصر حجازی صبح امروز در قطعه نام آوران بهشت زهرا(س) و بر سر مزار آن مرحوم با حضور گسترده اهالی فوتبال و طرفداران اسطوره فقید برگزار شد. در حاشیه این مراسم آتیلا فرزند مرحوم حجازی دقایقی به گفت وگو پرداخت و صحبت های جالبی را مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آتیلا حجازی گفت: از همه عزیزانی که امروز تشریف آوردند تشکر می کنم. واقعا با دیدن این جمعیت بر سر مزار پدرم شگفت زده شدم. مردمی که از 8 صبح جمعه آمدند و به نظرم نسبت به اولین سالگرد جمعیت بیشتری امروز حضور پیدا کردند. این نشان می دهد که مردم آدم های خوب را فراموش نمی کنند. هرچه بعضی افراد بخواهند این آدم ها را حذف کنند هم فایده ندارند و کسانی که درقلب مردم هستند هرگز از ذهن پاک نمی شوند.


وی ادامه داد: امروز دیدم مردم از خوزستان، رامهرمز، کرمان، تبریز، رشت و شهرهایی که حتی اسم شان را هم نشنیده بودم به مراسم پدرم آمدند و از لطف آنها تشکر می کنم.


آتیلا حجازی درباره راز ماندگاری پدرش خاطرنشان کرد: مردم دیگر آدم های خوب را تشخیص می دهند. ماندگاری در ورزش ما ربطی به جام و مدال ندارد. با اینکه پدرم در دوران بازی خودش از بهترین دروازه بان های آسیا بود اما برای او خصلت های مردانگی است که ماندگار شده و باعث شده این جمعیت بعد از 8 سال حضور پیدا کند.


وی در پاسخ به این پرسش که چرا دیگر خودش در فوتبال سمتی ندارد، گفت: دوست دارم در فوتبال باشم اما ارتباط هایی که باید را ندارم و الان در فوتبال نیستم.


حجازی درباره برخی بی نظمی های موجود در مراسم سالگرد پدرش افزود: واقعیت این است که مردم همیشه درخواست می کنند مراسم هرچند ساده برگزار شود. الان هم ماه رمضان است و ما امکان پذیرایی نداریم. با این حال آقای فتحی تماس گرفت و خواستند باشگاه استقلال تدارک خوبی ببیند اما ما در کنار مردم بودن را به مجالس رسمی ترجیح می دهیم.

 

آتیلا حجازی ناصر حجازی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آتیلا حجازی ناصر حجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۳۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر

مراسم یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در مسجد امیرالمومنین شهر چغابل شهرستان رومشکان استان لرستان برگزار شد. این مراسم به همت حوزه مقاومت بسیج حضرت زهرا (س) و حوزه مقاومت بسیج حضرت ثامن‌الائمه (ع) بخش مرکزی این شهرستان و با حضور جمعی از مسئولان و بسیجیان این شهرستان برگزار شد.

شهروندخبرنگار ما فیلم و تصاویری را به نمایش گذاشت که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - لرستان

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم یادواره شهدا در شندآباد + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • سالگرد درگذشت دست‌نشان با حضور کادرفنی نساجی
  • شیدا دهداری: «پرویزخان» شبیه پدرم نیست
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • «پرویزخان» شبیه پدرم نیست
  • برگزاری دهمین سالگرد درگذشت باستانی پاریزی در بنیاد موقوفات افشار
  • برگزاری سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در خرمشهر + تصاویر
  • ضرورت آمادگی برای میزبانی شایسته در سالگرد حماسه «بازی دراز»
  • برگزاری جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت سالگرد عملیات بازی دراز
  • ادای احترام باشگاه لیورپول به سالگرد تراژدی تاریخی هیلزبورو / عکس