Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@16:50:36 GMT

فتح خرمشهر محاسبات دشمنان را به هم ریخت

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۳۳۹۱

فتح خرمشهر محاسبات دشمنان را به هم ریخت

گلپایگان- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان گفت: خرمشهر در طول تاریخ از سوی مستشاران خارجی اشتغال و بخشی از این سرزمین در تصاحب آنان ماند، اما در جنگ تحمیلی با وحدت ملت ایران و مقاومت مردم خرمشهر و از خودگذشتگی رزمندگان این شهر از چنگال دشمن بعثی آزاد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، سرهنگ کریم اکبری -پنجشنبه دوم خرداد- در یادوراه شهدای عملیات بیت المقدس با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای آزاد سازی خرمشهر اظهار کرد: فتح خرمشهر یادآور ایستادگی و مقاومت ملت عظیم ایران و نماد مقابله ملت ایران با استکبار جهانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر تمام محاسبات شرق وغرب را به هم ریخت، گفت: خرمشهر در طول تاریخ طی سه بار از سوی مستشاران خارجی اشتغال و بخشی از این سرزمین در تصاحب دشمن ماند، اما در جنگ تحمیلی با وحدت ملت ایران و مقاومت مردم خرمشهر و از خودگذشتگی رزمندگان این شهر از چنگال دشمن بعثی آزاد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان گفت: در هشت سال دفاع مقدس با ایستادگی و مقاومت ملت ایران و از خودگذشتگی رزمندگان نه تنها خاک خرمشهر بلکه یک وجب از خاک میهن در اختیار دشمن قرار نگرفت، وی افزود: فرهنگ مقاومت و از خودگذشتگی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس نشأت گرفته از شهدای از کربلای حسینی بود که توانستند افتخار بزرگی را برای کشور رقم بزدند.

وی با بیان اینکه عبرت آموزی ما از هشت سال دفاع مقدس  وحدت، همدلی، توکل به خدا، مقاومت و ایستادگی است، افزود: در دوران دفاع مقدس رزمندگان بدون در اختیار داشتن تجهیزات لجستیکی فتح خرمشهر را رقم زدند و امروز نیز با پشتیبانی و مقاومت ملت و با استفاده از توان داخلی آمریکا هیچ غلطی نخواهد انجام داد و نه جنگی اتفاق می‌افتد و نه دیگر مذاکره خواهیم کرد.​

اکبری خاطرنشان کرد: شعار نهضت عاشورای حسینی "هیهات منا الذله" بود که با نشأت گرفتن از نهضت عاشورا و مقاومتی که خواهیم داشت همانگونه که گام اول انقلاب را پشت سر گذاشتیم قطعأ گام دوم انقلاب را نیز با مقاومت و عزت طی خواهیم کرد و پرچم انقلاب را به اهتزاز در خواهیم آورد.

به گزارش ایمنا، شهرستان گلپایگان با ۱۱۰ هزار نفر جمعیت در ۱۸۰ کیومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آزادسازی خرمشهر دفاع مقدس گلپایگان محور مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۳۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت

به گزارش خبرنگار مهر، صدیقه مدرسی صبح چهارشنبه در مراسم سالگرد شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس بیان کرد: شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس در اردیبهشت سال ۵۹ نشان الطاف و امدادهای غیبی نسبت به انقلاب اسلامی بود.

همسر شهید مهدی منتظر قائم (تنها شهید حادثه طبس) بیان کرد: از طرف دیگر این اتفاق افشاگر راهبردها و سناریوهای دشمن و استکبار جهانی علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران تلقی می‌شود.

مدرسی با تبیین جنایت‌های متعدد استکبار گفت: دوران تهدید و تجاوز نظامی علیه ملت‌ها به پایان رسیده است و ملت ایران بینی هر متجاوزی را به خاک خواهد مالید.

وی با اشاره به عملیات «وعده صادق» ادامه داد: این عملیات نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آرامش را نصیب ملت ایران کرد و از طرف دیگر وحشت و خفت را سهم رژیم صهیونیستی کرد.

همسر شهید مهدی منتظر قائم (تنها شهید حادثه طبس) با بیان اینکه خداوند را برای نعمت عملیات وعده صادق شکر گفته و خرسندیم که خون شهیدان ما به ثمر رسید.

وی با تأکید بر اینکه عملیات‌هایی چون عملیات «طوفان الاقصی» و عملیات «وعده صادق» روحی تازه در جان رزمندگان جبهه اسلام و مقاومت دمیده است، ادامه داد: همچنین عملیات وعده صادق باور شکست ناپذیر بودن اسرائیل را از بین برد.

کد خبر 6087424

دیگر خبرها

  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • «وعده‌ صادق» روح تازه‌ای به رزمندگان مقاومت دمید
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت
  • القسام: حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، محاسبات دشمن را به هم ریخت
  • القسام: حمله تلافی‌جویانه ایران به رژیم صهیونیستی، محاسبات دشمن را بهم ریخت
  • واکنش ایران محاسبات دشمن را به هم ریخت
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز