Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در جریان سفر به استان گلستان مسافتی را در سایت دوچرخه سواری و پیاده‌روی جنگل النگ دره با دوچرخه طی کرد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور،  مهدی جمالی‌نژاد ضمن بازدید از پروژه‌های گردشگری شهرداری گرگان و سایت دوچرخه سواری و پیاده‌روی در جنگل النگ دره، مسافتی را به همراه شهردار این شهر با دوچرخه طی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالی‌نژاد در حاشیه این برنامه گفت: در راستای تحقق انسان محوری لازم است شهرداری‌ها به حمل و نقل سبز و پاک و ایجاد پیاده راه‌ها و استفاده از دوچرخه توجه کنند.

وی با اشاره به اقدامات برخی شهرداری‌ها در زمینه فراهم کردن زمینه پیاده محوری و دوچرخه سواری و اتخاذ رویکرد و نگاه انسان محور گفت: خوشبختانه شاهد فصل جدیدی در راستای ارتقای انسان محوری در شهرها هستیم.

جمالی نژاد همچنین بر بهره‌گیری از حمل و نقل پاک در تفرجگاه‌ها و فضاهای گردشگری شهری تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حمل و نقل پاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۳۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارناوال گل در شهر مشهد برگزار می‌شود

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، جاوید کیانی در گفتگویی با تبریک فرارسیدن میلاد امام‌حسن(ع)، اظهارکرد: به همین مناسبت، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد کارناوال گل از طریق دوچرخه‌سواری در معابر و خیابان‌های مختلف شهر را برنامه‌ریزی کرده است.

وی با بیان اینکه ۲۰ دستگاه دوچرخه و سه‌چرخه با گل تزئین شده‌اند، گفت: کارناوال گل از ساعت ۱۴ تا ۲۲ امروز، ششم فروردین‌ماه در میادین و معابر مختلف، ضمن انجام شادی‌پیمایی، برنامه‌های هنری اجرا خواهند کرد.

معاون فرهنگی شهرداری مشهد مقدس افزود: راکبان دوچرخه سوار لباس اقوام ایرانی بر تن دارند و در هر محله برای چند دقیقه از دوچرخه پیاده و برنامه‌های هنری از جمله مدیحه سرایی و ملودی، نمایش و پرفورمنس و سرود اجرا خواهند کرد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1887919

دیگر خبرها

  • فیلیپه نیستروم؛ ماجرای گدایی و اعتیاد قهرمان دوچرخه‌سواری جهان
  • ابتکار توکیو برای افزایش فضاهای مردم‌محور در شهر
  • دعوت از ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید
  • ماجرای گدایی و اعتیاد قهرمان دوچرخه‌سواری جهان
  • ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید دعوت شدند
  • شمیران گردی مسافران نوروزی
  • کارناوال گل در شهر مشهد برگزار می‌شود
  • بهره برداری از شهربازی فدک قم تا پایان فروردین ماه امسال
  • روستا‌های هدف گردشگری استان اردبیل پذیرای مسافران نوروزی است
  • شهربازی فدک قم تا پایان فروردین ماه امسال به بهره برداری می رسد