Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر دریادار دوم عزیزی از برگزاری تمرین مرکب دریایی کشورهای عضو و ناظر اجلاس فرماندهان نیروی دریایی کشورهای اقیانوس هند (آیونز) در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ارتش، اولین جلسه هماهنگی تمرین مرکب دریایی با حضور وابستگان نظامی و دفاعی عضو و ناظر آیونز از جمله کشورهای چین، روسیه، ژاپن، آلمان، ایتالیا و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به ریاست امیر دریادار دوم عزیزی، دبیر اجرایی این اجلاس در ستاد فرماندهی نیروی دریایی ارتش برگزار شد.

 

امیر دریادار دوم عزیزی با تاکید بر این موضوع که امنیت شمال اقیانوس هند فقط توسط کشورهای منطقه قابل تامین است، خاطرنشان کرد: بعد از اولین رزمایش رسمی آیونز در کشور بنگلادش، با تصمیم و تصویب اعضاء و وفاق جمعی، دومین تمرین مرکب دریایی کشورهای عضو و ناظر آیونز در محدوده شمال اقیانوس هند برگزار می‌شود.

 

دبیر اجرایی اجلاس آیونز هدف از برگزاری این تمرین مرکب دریایی را همگرایی، هم‌افزایی و تطبیق استانداردهای عملیاتی بین کشورها و همچنین تبادل اطلاعات و رشد متوازن منطقه که نتیجه آن امنیت دریایی منطقه اقیانوس هند در برابر بلایای طبیعی است، برشمرد.

 

وی افزود: تمرین مرکب دریایی با حضور ناوشکن‌ها، شناورهای رزمی و پشتیبانی، بالگردها و پهپادها برای انجام عملیات‌های امداد و نجات کنترل صدمات، مقابله با دزدی دریایی در محدوده شمال اقیانوس هند برگزار می‌شود.

 

اجلاس فرماندهان نیروهای دریایی کشورهای اقیانوس هند با حضور کشورهای عضو و ناظر در اردیبهشت سال ۹۷ در تهران برگزار و ریاست دوره این اجلاس به مدت دو سال از سال ۲۰۱۸ به کشور جمهوری اسلامی ایران واگذار شد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان جشن روزه اولی ها مجلس روزه اولی ها کانون های فرهنگی هنری مساجد دختران روزه اولی خسارت سیل خبرگزاری شبستان اردبیل ماه مبارک رمضان اجلاس آیونز نیروی دریایی ارتش نیروی دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۳۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است

سرهنگ مهدی میدانی رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش روز گذشته و در آیین افتتاح نخستین اجلاسیه نماز در نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امسال مهم ترین برنامه خودش را با موضوع نماز آغاز کرد.


اجلاس سراسری نماز که امروز در نیروی هوایی آغاز به کار کرد، اولین اجلاس سراسری در بین کارکنان نیروی هوایی ارتش بود اما از خرداد سال پیش که اجلاس نماز در ارتش برگزار شد، بیش از 130 اجلاس در کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد که تا خرداد امسال ادامه دارد.
سال گذشته جشنواره حدیث ما در ارتش "با نماز در سیره امام علی (ع)" که کتاب بسیار خوبی در زمینه نماز است برگزار شد و این جشنواره با استقبال و حضور بیش از 14 هزار نفر به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • امیر آشتیانی عازم قزاقستان شد
  • وزیر دفاع عازم قزاقستان شد
  • اجلاس روسای FIU کشورهای عضو بریکس در کشور روسیه برگزار شد
  • اصفهان؛ میزبان دومین اجلاس مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا
  • ظرفیت تجارت ایران و آفریقا به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • اجلاس اتاق‌های بازرگانی فضای اقتصادی اصفهان را تغییرمی‌دهد
  • احمدیان اهداف سفرش به روسیه را تشریح کرد
  • رویداد بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور برگزار می‌شود
  • رییس جدید کمیته تخصصی هواشناسی و علوم جوی آیورا منصوب شد