Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، به مناسبت فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، فرماندار، مدیران و فرماندهان نظامی و انتظامی جزیره بوموسی با آرمان‌های شهداء تجدید میثاق کردند.

رضا پوربابایی فرماندار جزیره بوموسی، ناوسالار یکم پاسدار محمدجواد مرادی فرمانده قرارگاه راهکنشی امام سجاد (ع) نیروی دریایی سپاه و تعدادی از مدیران جزیره و کارکنان نیرو‌های مسلح مستقر در جزیره بوموسی همزمان با فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور در گلزار شهدای گمنام این جزیره، ضمن قرائت فاتحه و زیارتنامه و ادای احترام، با آرمان‌های والای امام (ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس با حضور در پاسگاه شهید خرازی تیپ تکاوران دریایی امام سجاد (ع)، پرچم ۲۰ متری مقدس جمهوری اسلامی ایران در جنوب جزیره بوموسی مشرف به آبراه بین‌المللی در خلیج فارس به اهتزاز در آمد.

انتهای پیام/س

برافراشته شن پرچم ایران در آبهای خلیج فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۳۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی اورژانس دریایی خارگ تسریع شود

محمدرضا دشتی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌ها و افزایش تجهیزات اورژانس به ویژه در حوزه لجستیک یکی از ضروریات جزیره خارگ بوده بوده که لازم است مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی افزود: به منظور اطمینان بخشی برای شهروندان جزیره خارگ همچنین در دسترس بودن شرایط متفاوت برای اعزام بیماران، آمبولانس دریایی در راستای تکمیل زنجیره توسعه زیرساخت‌های درمانی یکی از نیازهای دارای اولویت است.


بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: با عنایت به مصوبه و تاکید مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در سفر به جزیره خارگ، در خصوص خرید یا اجاره آمبولانس دریایی، انتظار داریم شرکت پایانه‌های نفتی ایران روند اجرایی شدن آن را تسریع کند.

کد خبر 6080210

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی اورژانس دریایی خارگ تسریع شود
  • برگزاری سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در خرمشهر + تصاویر
  • صدور هشدار سطح نارنجی برای تردد‌های دریایی در خلیج فارس
  • هشدار سطح نارنجی برای ترددهای دریایی در خلیج فارس صادر شد
  • برگزاری جشن وعده صادق در بندرعباس
  • اختلال در ترددهای دریایی خلیج فارس؛ از دریاها فاصله بگیرید!
  • (تصاویر) جزیره صدف دریایی
  • صدور هشدار قرمز دریایی در هرمزگان
  • هشدار؛ فعالیت‌های دریایی را تعطیل کنید!
  • پیام توقیف کشتی باری توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی