Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت افتخاری مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه اظهار کرد: سرویس دهی خطوط عادی اتوبوسرانی حداکثر تا ساعت ۲۱:۳۰ و خطوط تندرو تا ساعت ۲۳:۰۰، برای انتقال شهروندان به مراسم آغازین شب‌های قدر انجام می‌شود.

وی افزود: این سازمان سرویس‌دهی ویژه‌ای را برای برگشت زائران پس از اتمام مراسم شب قدر در نظر گرفته است در این راستا تعداد ۳۰۰ دستگاه اتوبوس از ظهر و بعد از ظهر همان روز در اطراف گلستان شهدا مستقر می‌شود تا از نظر مکان پارک اتوبوس، مشکلی به وجود نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تصریح کرد: پرسنل روابط عمومی و راهبران اتوبوس با حضور در محل مراسم اطلاع‌رسانی لازم را انجام می‌دهند تا شهروندان در اسرع وقت به مقصد خود برسند، اطلاع رسانی در مورد مکان استقرار اتوبوس‌ها و مسیر‌های سرویس‌دهی از طریق نصب بنر روی شیشه اتوبوس، همینطور از طریق شبکه‌های اجتماعی اعلام می‌شود.

افتخاری خاطر نشان کرد: مقاصد اتوبوس‌ها و محل استقرار آن‌ها برای سرویس‌دهی به زائران گلستان شهدا مشخص شده و سرویس‌های ویژه در چهار نقطه پیرامون گلستان شهدا مستقر می‌شوند.

وی ادامه داد: اتوبوس‌ها در خیابان فیض، خیابان آزادگان، میدان پرواز و خیابان مقابل گلستان شهدا مستقر هستند، موقعیت جغرافیایی اتوبوس براساس مقصد حرکت آن تعیین شده تا مسافر با کم‌ترین تاخیر به مقصد برسد.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: سه مسیر اصلی برای بازگشت زائران گلستان شهدا در نظر گرفته شده است، مسیر اول شامل خطوط سه راه ملک شهر- خانه اصفهان، خیابان شهید اشرفی اصفهانی (کهندژ) - جوی آباد، خیابان کاوه- سه راه ملک شهر-شهرک، ولی عصر، میدان جمهوری اسلامی-خیابان رباط- میدان شهید علیخانی-شهرک نگین و خیابان شهید اشرفی اصفهانی-خیابان آتشگاه-سه راه درچه است.

افتخاری افزود: اتوبوس‌هایی که در مسیر شماره دو سرویس‌دهی می‌کنند از دو مسیر میدان آزادی- هزار جریب-پایانه صفه-سپاهان شهر و میدان آزادی- بلوار کشاورز-قائمیه-شهرک می‌گذرند.

وی با اشاره به خطوط مسیر شماره سه، عنوان کرد: میدان احمد آباد-خیابان جی- خیابان خوراسگان، میدان احمد آباد- خیابان پروین اعتصامی، میدان لاله-خیابان زینبیه شمالی- دارک و میدان قدس-پایانه باقوشخانه سه خط برای عبور اتوبوس‌ها در مسیر شماره سه است.

انتهای پیام/م

  خدمت رسانی اتوبوسرانی اصفهان برای مراسم شبهای قدر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتوبوسرانی مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۳۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا برق مناطقی ازشهر پلدشت قطع می شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اعلام کرد :روز چهارشنبه مورخ ۰۵/ ۰۲/ ۱۴۰۳ به علت تعمیرات، از ساعت ۱۴ تا ۱۶ جریان برق مسیر میدان معلم از نمایندگی سایپا تا میدان امام حسین (بلوار بسیج) و خیابان سربازان گمنام خیابان پاسداران و کوچه‌های فرعی به مدت دوساعت قطع خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ببینید | ترس مردم لندن از جولان اسب‌های زخمی در خیابان‌های کاخ باکینهام
  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست
  • فردا قطعی برق در پلدشت
  • فردا برق مناطقی ازشهر پلدشت قطع می شود.
  • افزایش محدوده خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری بیرجند
  • هوش مصنوعی اپل برای زندگی روزمره از راه می رسد