Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ موسوی‌پور معاون هماهنگ‌کننده پلیس راهور تهران بزرگ از آماده‌باش صد درصدی ماموران پلیس راهور پایتخت در شب‌های قدر تا اذان صبح خبر داد.

وی گفت: پلیس راهور تهران بزرگ با آماده‌باش کامل نیروهای خود سعی در برقراری و حفظ نظم ترافیکی و همچنین سهولت مراجعه‌کنندگان به مساجد، تکایا و اماکن مذهبی در مراسم شب‌های قدر خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ موسوی‌پور تصریح کرد: به دلیل مراجعه زیاد شهروندان در این مراسم و کمبود احتمالی جای پارک تمام تلاشمان را در توقف خودروها، به صورت پارک مورب در محل های مجاز خواهیم کرد تا خودروهای بیشتری بتوانند از برای توقف از فضای به وجود آمده استفاده نمایند.
این مقام راهور پایتخت گفت: تردد خودروهای سنگین در شب‌های قدر تا اذان صبح ممنوع است.

وی از تمام شهروندان شرکت‌کننده که با خودروی شخصی به مراسم این شب‌های عزیز می‌روند درخواست کرد: قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را جدی بگیرند و در زمان بازگشت نیز با سرعت مطمئنه حرکت کرده تا خدای نکرده خواب‌آلودگی موجب بروز تصادف و حوادث نشود.

سرهنگ موسوی‌پور پیشاپیش از همکاری همشهریان تهرانی در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی به خصوص توقف در محل‌های مجاز تجلیل کرد و افزود: تا زمان پایان بار ترافیکی و تسهیل تردد پلیس در کنار مردم است.

فارس

انتهای پیام/

20 / 20 سرهنگ موسوی‌پور شب قدر تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر معاون هماهنگ کننده پلیس راهور پایتخت آماده‌باش کامل نیروهای پلیس کمبود احتمالی جای پارک

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شب قدر تمهیدات ترافیکی شب های قدر آماده باش کامل نیروهای پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۳۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس

سرهنگ پیمان کرمی گفت: با توجه به حجم فزاینده سفر و ترافیک سنگین در روز‌های تعطیل تردد موتور سیکلت‌ها در این محور می‌تواند خطرات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

وی بیان کرد: دراین شرایط ترافیکی ممنوعیت تردد می‌تواند تا حدودی از حوادث احتمالی پیشگیری کند.

کرمی گفت: برخی راکبان با توجه به اجرای ممنوعیت تردد اصرار به سفر از مسیر جاده چالوس دارند که ماموران پلیس راه به هیچ عنوان اجازه ورود نخواهند داد.

رییس پلیس راه البرز افزود: درتعطیلات هفته گذشته از ادامه تردد تعداد زیادی موتور سیکلت در جاده کرج - چالوس جلوگیری شد.

 

به گزارش ایرنا، نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری کرج - چالوس درحوزه استان البرز و نیمی دیگر نیز درحوزه استان مازندران است که روزانه بیش از ۱۲ هزار تردد در این مسیر انجام می‌شود که در روز‌های تعطیل این حجم تردد چند برابر افزایش می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • ماجرای ماشین‌های دوربین‌دار پلیس‌ در تهران | بیشترین تردد خودروهای دوربین‌دار در ۳ منطقه | موتورسیکلت‌های پلیس با دوربین در ۶ جهت
  • محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین از جاده فرعی گردنه شهر پیر در زرین دشت
  • ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس
  • اعمال تمهیدات ترافیکی رژه ۲۹ فروردین از ساعت ۲۴:۰۰ سه شنبه