Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج تفرش,حجت الاسلام ابوالفضل رجبی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تفرش در این آیین ضمن گرامیداشت سوم خرداد گفت: دشمن در حال حاضر به دنبال ایجاد جنگ روانی و القا سایه جنگ به مردم ایران است.

وی افزود: امریکا به این نتیجه رسیده است که حمله به ایران به نفعشان نیست از اینرو درصدد ایجاد تهدید موجودیتی به وسیله جنگ روانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رجبی اضافه کرد: مردم ایران با مقاومت و استقامت توطئه های دشمنان را خنثی و این تهدید موجودیتی را علیه خود امریکا به کار می بندند.

روایتگری در خصوص شهدای مدافع حرم توسط حجت الاسلام محمد مظاهری و غبارروبی و گلباران مزار شهدای گمنام از مهمترین برنامه های گرامیداشت سوم خرداد در دانشگاه تفرش بود.

/files/fa/news/1398/3/3/2253713_738.jpg /files/fa/news/1398/3/3/2253714_141.jpg /files/fa/news/1398/3/3/2253715_243.jpg /files/fa/news/1398/3/3/2253716_160.jpg /files/fa/news/1398/3/3/2253717_742.jpg /files/fa/news/1398/3/3/2253718_171.jpg

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۳۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ با گروه های آزمایشی ریاضی و انسانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، در شهرستان آبادان ۳ هزار و ۲۳۳ داوطلب در حوزه‌های امتحانی اداره آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی و در خرمشهر هزار و ۹۰۹ داوطلب با حضور در حوزه امتحانی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر رقابت را آغاز کردند.

کنکور هنر و زبان‌های خارجی نیز عصر امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت برگزار می‌شود.

آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی نیز صبح فردا برگزار می‌شود.

بر اساس تغییرات آزمون سراسری از سال گذشته، دروس عمومی از آزمون حذف شده اند و به این ترتیب داوطلبان باید به سوالات دروس تخصصی پاسخ دهند.

آزمون سراسری امسال در دو مرحله در ماه‌های اردیبهشت و تیر ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ با گروه های آزمایشی ریاضی و انسانی
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • آغاز گرامیداشت ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • آغاز اجرایی سازی آیین نامه پذیرش استعداد‌های برتر ملی دانشگاه فرهنگیان از خرداد ماه
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر
  • اجرای یادمان شهدای زمین فوتبال چوار با معماری ایرانی اسلامی