Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@13:52:59 GMT

قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۳ خرداد ۹۸

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۳۷۴۲

قیمت طلا و قیمت سکه امروز ۳ خرداد ۹۸

سرویس اقتصادی فردا: امروز ۳ خرداد ۹۸ در بازار آزاد قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۷۶۶ هزار تومان است. هم چنین مظنه تهران نیز با قیمت ۱ میلیون و ۸۵۲ هزار تومان معامله می‌شود.

آخرین قیمت هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۶۳۸ هزار تومان، قیمت ربع‌سکه ۱ میلیون و ۶۹۸ هزار تومان است. قیمت سکه طرح قدیم نیز ۴ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قیمت سکه گرمی نیز ۱۰۱۹۰۰ تومان است.

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت سکه قیمت طلا بازار آزاد 3 خرداد 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۳۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید شهدا بر «ولایت مداری» است

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صبح امروز با حضور امام جمعه شهرستان بهار، فرماندار شهرستان بهار، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری، امام جمعه مهاجران، معاون بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

امام جمعه شهرستان بهار در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان بهار گفت: شهدا دوری از شعار و اقدامات کلیشه‌ای و توجه به کار عملیاتی را به ما آموختند و خداوند نیز ما را به احسان، عدل و خوبی امر می‌کند که باید نیت و فعل خوب باشد تا نتیجه خوب، حاصل شود.

حجت الاسلام رضا مصباح با اشاره به دفاع مشروع و عملیات وعده صادق گفت: این عملیات دنیا را متوجه فرهنگ شهادت کرد و به مخاطبین القا کرد که مرگ پایان زندگی نیست و مرگ اتصال از دنیای پر از آشوب و استرس به مکانی امن است و این نگاه را شهدا به ما آموختند.

وی اظهار داشت: «امید» برای انسان حیات بخش است و با انتظار معنا می‌یابد و در صورت اعتقاد به انتظار، هیچکس بر ما نمی‌تواند فائق آید.

وی افزود: اسرائیل از سال ۱۹۶۸ یک حکومت و قدرت بلامنازع نظامی بود که امروز با تحقیر و از سوی جمهوری اسلامی ضربه‌ای به پهنای تاریخ خورد.

امام جمعه شهرستان بهار تصریح کرد: شهدا بر «ولایت مداری» و اطاعت از ولی امر به عنوان مغز متفکر جهان تشیع تاکید داشتند و امروز اطاعت از ولی فقیه بر همگان واجب است.

حجت الاسلام مصباح با تاکید بر انتقال نگاه و تفکر شهدا به نسل جدید گفت: یادواره‌های شهدا باید انتقال دهنده ی مفاهیم، محتوا و دغدغه مندی شهدا به مخاطبین باشند و مکتب حاج قاسم؛ با نگاه نخبه گونه و افکار منتج و زاینده استمرار یابد.

وی اظهار داشت: جبهه مقاومت و پایداری از شهدای ایران اسلامی درس گرفتند و امروز در مقابل ظلم و زور ایستادگی کرده اند.

سپس فرماندار شهرستان بهار با تبریک حماسه غرورآفرین نیروهای نظامی و تنبیه رژیم غاصب گفت: دفاع مشروع ایران، مایه‌ی استحکام و ارتقای موقعیت اجتماعی نظام جمهوری اسلامی و خوشحالی محور مقاومت و دنیای مسلمین شد و رژیم صهیونیستی هیچ غلطی نتوانست بکند.

مجتبی فیض اللهی با تاکید بر تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران گفت: امنیت امروز ما به برکت مجاهدت و از خود گذشتگی این عزیزان است و تکریم خانواده شهدا کمترین کاری است که در قبال ایثار آنها، باید انجام دهیم.

وی تصریح کرد: نیازهای خانواده شهدا و ایثارگران احصا شود و برنامه ریزی خوبی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام دهیم.

وی افزود: مردم شهرستان بهار پس از نماز جمعه در راستای حمایت از پاسخ قاطع به رژیم صهیونیستی راهپیمایی خواهند کرد.

کد خبر 6082365

دیگر خبرها

  • تاکید شهدا بر «ولایت مداری» است
  • میزان افزایش قیمت خودرو با شروع بهار؛ به طور میانگین چقدر گرانی داشتیم؟
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۳۰ فروردین ماه
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۰۹:۳۰
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / سکه بهار کاهشی شد
  • قیمت طلا و سکه کاهش یافت
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
  • آخرین وضعیت طلا و انواع سکه در بازار؛ نیم و ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه 29 فروردین 1403/ سکه بهار پرچمدار بیشترین رشد قیمت شد