Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- نماينده دائم ايران در سازمان ملل: سخنان سخيف رئيس جمهور آمريکا بيش از هر چيز نمايانگر بي اطلاعي از تاريخ چند هزار ساله ايران و نشناختن مردم ايران است.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از صدا و سيما، سفير و نماينده دائم ايران در سازمان ملل گفت حرف هاي متناقض امروز رئيس جمهور آمريکا درباره ايران، نشانه روشني از خصومت بي حد و حصر وي نسبت به ملت بزرگ ايران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تخت روانچي در پاسخ به اظهارات سخيف رئيس جمهور آمريکا که بار ديگر ملت بزرگ ايران را " تروريست" خوانده بود، افزود اين مواضع براي ما ناآشنا نيست و آنرا در ادامه تحريم هاي ظالمانه آمريکا قابل تفسير مي دانيم و نمونه بارز ديگري از خصومت با ملت ايران است.
وي گفت سخنان سخيف رئيس جمهور آمريکا بيش از هر چيز نمايانگر بي اطلاعي از تاريخ چند هزار ساله ايران و نشناختن مردم ايران است.
سفير ايران در سازمان ملل اضافه کرد ايران بزرگترين قرباني و در عين حال قدرتمندترين دشمن تروريسم در منطقه بوده و هست و نابودي داعش و ديگر گروه هاي تروريستي مشابه در سال هاي اخير جزء آخرين اقدامات ايران در اين زمينه به شمار مي رود و رئيس جمهور آمريکا در جريان فعاليت هاي انتخاباتي خود به مبارزه ايران با داعش اعتراف کرده بود.
تخت روانچي گفت رئيس جمهور آمريکا با استفاده از ادبيات توهين آميز عليه ملت ايران، عزم مردم ما را در مقاومت عليه سياست فشار و ارعاب دو چندان مي کند.
دونالد ترامپ رئيس جمهوري آمريکا امروز در جمع کشاورزان بار ديگر ملت ايران را تروريست ناميد و مدعي شد ايران پشت سر همه مشکلات خاورميانه (غرب آسيا) قرار دارد و و بازيگر خطرناکي است و برجام نمايش وحشت بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ادبيات توهين آميز ترامپ عزم ملت ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۳۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آملی لاریجانی: خویشتن‌داری جمهوری اسلامی در برابر اقدامات متعدد شرارت‌آمیز صهیونیستها حدّی دارد

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: صهیونیست‌ها گمان می‌کردند خیلی مقتدر هستند و گنبد آهنین نسبت به حملات مانع و بازدارنده است، اما روشن شد چنین نیست.

به گزارش جماران، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در سخنانی با بیان اینکه به نوعی راهبرد سیاست‌های دفاعی نظام جمهوری اسلامی تغییر کرده است، تاکید کرد: ما به نظام کودک‌کش اسرائیل این تذکر را دادیم که از این به بعد هر کجا منافع ما و یا شخصیت های ما را مورد حمله قرار دهد، مستقیماً با آنها برخورد می‌کنیم.

 آملی لاریجانی با یادآوری خویشتن‌داری جمهوری اسلامی در برابر اقدامات متعدد شرارت‌آمیز صهیونیستها، گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی به جهان این نکته را تفهیم کرد که صبر جمهوری اسلامی حدّی دارد. البته قدرت نظام جمهوری اسلامی هم عیان شده است هرچند صهیونیست‌ها و هم‌ پیمانانش، خواسته‌اند این ضربات را کم‌رنگ نشان دهند، اما خودشان می‌دانند که ضربه خورده‌اند وگرنه این‌همه دستپاچگی نداشتند.

وی افزود: قدرت نظام جمهوری اسلامی در این مرحله دارای بازدارندگی بسیار بالاست هم درسطح منطقه‌ای و هم در سطح جهانی و این قدرت را هم نشان داده است ما به سپاه غیور پاسداران، به فرماندهی کل قوا و هم به همۀ مردم عزیزمان تبریک عرض می‌کنیم و امیدواریم که این قدرت هر روز فراتر رود و بتواند دشمنان نظام جمهوری اسلامی و دشمنان مسلمین را ان‌شاءالله سر جای خود بنشاند، رژیم صهیونیستی گمان می‌کرد خیلی مقتدر است و آن گنبد آهنینش نسبت به این حملات مانع و بازدارنده است، اما روشن شد که این‌چنین نیست.

این مدرس حوزه گفت: امیدوارم ظلم به مردم غزه پایان یابد و شکست هر چه سریعتر رژیم صهیونیستی رخ دهد. خداوند به همۀ مسلمین و مردم ما عزت دهد و مردم مظلوم غزه را از این ظلم عجیبی که در طول تاریخ شاید از موارد نادر باشد، نجات دهد چون در واقع رژیم صهیونیستی از تمام خطوط قرمز حقوق بشری عبور کرده و اعمالی انجام داده که تصورش برای انسان مشکل است، زنان، مردان و کودکان تحت فشار چنین ظلمی گسترده با آن مظلومیت شهید می‌شوند. امیدواریم که این ظلم هر چه زودتر پایان یابد و در اینجا هم شکست اسرائیل قطعی شود.

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های آمریکا برای حضور مقامات ایرانی در نیویورک
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • ببینید | توهین جدید ترامپ به بایدن؛ جنگ‌ها در حال وقوع هستند
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • آملی لاریجانی: خویشتن‌داری جمهوری اسلامی در برابر اقدامات متعدد شرارت‌آمیز صهیونیستها حدّی دارد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد