Web Analytics Made Easy - Statcounter

هر هفته مهمترین رویدادهای فرهنگ و هنر ایران را میتوانید در ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در هفته گذشته، سه مسئول مرکز موسیقی وزارت ارشاد از سمت خود استعفا دادند و تهیه کننده سریال پایتخت از قطعی شدن ساخت این سریال برای نوروز سال آینده را تایید کرد. در ادامه، مشروح رویداد های هفته گذشته را میخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اهدای استوار نامه سفیر آرشیو هنر به نرگس آبیار: هفته گذشته، فیلم شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار در کتابخانه ملی به نمایش درآمد و پس از آن، استوارنامه سفیر آرشیو هنر به نرگس آبیار، الناز شاکردوست و هوتن شکیبا اهدا شد. طرح آرشیو هنری ملی عنوان استوار نامه ای است که از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران به منظور ثبت حافظه ملی ایران در عرصه هنر به اجرا درآمده است و این هنرمندان، نخستین افرادی بودند که موفق به کسب این استوارنامه شدند.
بازگشت امین تارخ به صحنه تئاتر:امین تارخ پس از ده سال با نمایش مارلون براندو به کارگردانی مهران رنجبر به روی صحنه تئاتر بر میگردد. آخرین حضور تارخ در صحنه تئاتر مربوط به سال هشتاد و هشت و در نمایش "گالیله" به کارگردانی داریوش فرهنگ بوده است.
پایتخت ۶ به نوروز میرسد:الهام غفوری تهیه کننده سریال پایتخت از قطعی شدن ساخت ششمین قسمت از مجموعه سریال پایتخت برای نوروز سال نود و نه خبر داد. در حالی که با فوت خشایار الوند، سرپرست نویسندگان این سریال، ساخت این سریال برای نوروز سال جاری به تعویق افتاد، محسن طنابنده به عنوان سرپرست جدید برای نویسندگان این سریال انتخاب شد و یازیگران ثابت این مجموعه نیز در قسمت جدید هم حضور خواهند داشت.
استعفای سه تن از مسئولین مرکزموسیقی وزارت ارشاد: هفته گذشته در پی استعفای علی ترابی مدیر کل دفتر موسیقی، سحر طاعتی مدیر روابط عمومی دفتر موسیقی، شهرام صارمی مدیر اجرایی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر و فریدون شهبازیان مشاور هنری بنیاد رودکی نیز از سمت های خود استعفا دادند. استعفای این مسئولین ناشی از آشفتگی برنامه ریزی در دفتر موسیقی ارشاد بوده است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تئاتر سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۳۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد

به گزارش پارس نیوز ، مجموعه «نون. خ ۵» به تهیه‌کنندگی مهدی فرجیدر ۲۴ قسمت ساخته شده و تا ۹ اردیبهشت ماه پخش آن ادامه دارد.

نون خ ۵» از پانزدهم فروردین هر شب ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. این سریال در ۲۴ قسمت ساخته شده و تا ۹ اردیبهشت ماه پخش آن ادامه دارد. فصل پنجم سریال «نون. خ» به دنبال موفقیت چهار فصل قبلی به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی و با فیلمنامه‌ای نوشته امیر وفایی ساخته شده است.

 

سعید آقا خانی، حمیدرضا آذرنگ، سیروس میمنت، کاظم نوربخش، هدیه بازوند، ندا قاسمی، پاشا جمالی، ماشاءالله وروایی، صهبا شرافتی، مجید یاسر، سیدحسین موسوی، رضا رشیدی، سیروس سپهری، مهرنوش طوسی، افشین ملکی، علی اخوان، ماهرخ یخچال، پروانه لطفی، ساناز سماواتی، نارین ایوبی، نسرین مرادی، هدی استواری، اتنا مهیاری، سوژین حسن پور رضا خداداد بیگی و ... بازیگران سریال هستند.

«نون خ ۱» نوروز ۹۸، «نون خ ۲» اواخر فروردین ۹۹ و «نون خ ۳» نوروز ۱۴۰۰ از شبکه اول روی آنتن رفته‌اند. این مجموعه جزو سریال‌های موفق تلویزیون در فضای طنز و کمدی است و فصل چهارم آن در نوروز سال گذشته نیز با استقبال روبرو شد.

دیگر خبرها

  • آژانس دوستی و تماشای یک تیتراژ واقعی
  • پایان فصل پنجم نون خ مشخص شد
  • «موسی» و «پایتخت» امسال ساخته می‌شوند؟
  • (تصاویر) تغییر چهره «مهمت» سریال پایتخت ۵ بعد از ۵ سال
  • آخرین خبرها از ساخت پایتخت ۷ / دستمزد نجومی سلبریتی‌ها اصلاح می‌شود
  • آخرین خبر‌ها از ساخت «پایتخت ۷»؛ دستمزد نجومی سلبریتی‌ها
  • آخرین خبر‌ها از ساخت پایتخت ۷ | دستمزد نجومی سلبریتی‌ها اصلاح می‌شود
  • رایزنی‌های فشرده برای ساخت پایتخت ۷ کلید خورد + جزئیات
  • آخرین خبرها از ساخت پایتخت ۷ | دستمزد نجومی سلبریتی‌ها اصلاح می‌شود
  • «موسی» و «پایتخت» امسال ساخته می‌شوند؟