Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار رمضان شریف رئیس ستاد انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران با اشاره به فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: امروز ما برای قدرتمند شدن لحظه‌ای را از دست نداده‌ایم و با سربلندی و افتخار در پیشگاه ملت ایران به عنوان عضو کوچکی از نیرو‌های مسلح اعلام می‌کنیم امروز از هر زمانی در طول دوران انقلاب با انگیزه‌تر، آماده‌تر و مهیاتر برای رویارویی با دشمن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی افزود: آمریکایی‌ها با سروصدا و تبلیغات تلاش می‌کنند در عرصه افکار عمومی حضور داشته باشند؛ اعزام فلان ناو از یک نقطه جغرافیایی به جای دیگر زمزمه اعزام نیرو از جایی به جای دیگر مسائل نیست که ملت ما را به عقب براند. شما داشته‌های بسیار بزرگی را در این منطقه داشتید که از دست دادید و با همه این دارایی‌ها به جایی نرسیدید. شما صدام را با آنهمه انگیزه و با کمک گرفتن از ثروت‌های قارونی کشور‌های حاشیه خلیج فارس داشتید، حمایت‌های تسلیحاتی، لجستیکی و تبلیغاتی غرب و اروپا را پشت صدام داشتید، ولی راه به جایی نبردید.

سردار شریف خاطرنشان کرد: مردم و رزمندگان و فرماندهان عزیز ما در فتح خرمشهر به شما نشان دادند که پیروزی از آن ملت غیور ایران اسلامی است. امروز ما سربازان شما آمریکایی‌ها را در خیلج فارس در حالی مشاهده می‌کنیم که با دستانی لرزان، رنگ‌های پریده در پشت کوهی از تسلیحات و تجهیزات در مقابل اراده پولادین جوانان این ملت مثل آدم آهنی زندگی می‌کنند. ما در میدان رزم با کسانی که هم انگیزه بیشتر و هم اقتدار و تسلط منطقه‌ای بیشتری داشتند دست و پنجه نرم کردیم، حال شما با اعزام نیرو‌هایی از هزاران کیلومتر دورتر چه کسی را می‌ترسانید.

رئیس ستاد انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه اگر در عملیات بیت‌المقدس هزاران نفر از سربازان بعثی اسیر شدند و یا هزاران نفر از آن‌ها به خاک عراق فرار کردند از شما سوال می‌کنیم در صورتی که خطایی که از سوی شما سر بزند آیا راهی برای بازگشت خواهید داشت؟، تاکید کرد: همه جغرافیای جهان اسلام و توده مردم، عقبه ملت انقلابی ایران اسلامی هستند.

وی یاد‌آور شد: عملیات بیت‌المقدس با رمز علی ابن ابیطالب و با نام الی بیت‌المقدس آغاز شد و در این سال‌ها ملت ما و رهبری ما به دنبال آزادی قدس شریف بودند. خدا را شکر می‌کنیم که با نامگذاری روز جهانی قدس و تعطیلی سفارت رژیم صیهونیستی در ایران و افتتاح سفارت فلسطین و رویکرد سیاست خارجی جمهوری اسلامی در کمک به مردم مظلوم فلسطین برای رسیدن به سرزمینی اجدادی خودشان صفحه جدیدی در موضوع فلسطین رقم خورد.

شریف افزود: عملیات بیت‌المقدس الهام بخش رزمندگان جبهه مقاومت شد و خط بطلانی بر سستی، به فکر مذاکره بودن و گوش به فرمان سازمان‌های بین‌المللی و رژیم‌های قدار حاکم بر نظامات بین‌المللی کشید. در ابتدای جنگ نیز گروه‌های زیادی برای میانجی‌گری می‌آمده‌اند در حالی که بسیاری از خاک ایران در اشغال رژیم بعثی بود، ولی امام خمینی و رزمندگان اسلام استراتژی بازپس‌گیری سرزمین مقدس ایران اسلامی و تنبیه دشمن متجاوز را در پیش گرفتند. همان چیزی که امروز الهام بخش رزمندگان فلسطینی شده است.

سردار شریف گفت: از مراسم روز قدس سال گذشته بیش از ۵۸ جمعه متوالی است که مردم فلسطین در رویایی با رژیم صهیونیستی تحت عنوان راهپیمایی‌های بازگشت در مرز‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی حاضر می‌شوند و به گوش همه مردم جهان می‌رسانند که خواستار بازگشت به سرزمین‌های خود هستند و در این مسیر بیش از ۳۰۰ شهید و ۱۷ هزار مجروح را تقدیم آرمان فلسطین کردند و با عزم و اراده به دنبال بازگشت آوارگان به سرزمین‌های اجدادی خود هستند.

رئیس ستاد انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد: امروز شاهد هستیم رئیس‌جمهور نادان آمریکا با طرح معامله قرن تلاش می‌کند که آرمان فلسطین را به فراموشی بسپارد، اقدامی که در ۷۰ سال گذشته قادر به انجام آن نبودند و به ویژه پس از پیروزی انقلاب اسلامی روح تازه‌ای به پیکر مردم فلسطین دمیده شده و با دوران قبل از انقلاب تفاوت‌های زیادی کرده است.

وی خطاب به دولتمردان آمریکایی گفت: شما با طرح معامله قرن و انتقال سفارتتان به بیت‌المقدس و به رسمیت شناختن اشغال بلندی‌های جولان پس از ۷۰ سال نمی‌توانید آرمان فلسطین را نابود کنید. امروز پایه‌های رژیم صهیونیستی سست‌تر از هر روز دیگری است و شما با درست کردن داعش در جغرافیای جهان اسلام تلاش کردید که افکار عمومی را از مسئله اسرائیل منحرف کنید، اما پیروزی جبهه مقاومت و نابودی تفکر داعش بار دیگر مردم مظلوم فلسطین و رزمندگان جبهه مقاومت را امیدوارتر کرد.

سردار شریف افزود: امروز نه در رویارویی سیاسی نه در رویایی عملیات روانی و تبلیغاتی و حتی نه در رویارویی نظامی، هماورد ملت فلسطین نیستید. چه کسی فکر می‌کرد که شما عملیاتی نظامی علیه غزه شروع کنید و بعد از کمتر از ۷۲ ساعت چندین واسطه بفرستید که آتش بس را بپذیرید.

سردار شریف گفت: همانطور که ترامپ پس از ۷۰ سال علی‌رغم تمامی مصوبات بین‌المللی و مخالفت‌های قانونی و حقوقی اعلام کرد که جولان اشغالی در مالکیت قانونی رژیم صهیونیستی است اگر یک روز از خواب بیدار شدید و شنیدید که او اعلام کرده که از نیل تا فرات در مالکیت رژیم صهیونیستی است، تعجب نکنید.

وی در پایان یادآور شد: در آستانه روز جهانی قدس هستیم و امسال نیز به فضل الهی و به برکت ماه مبارک رمضان و پیروزی‌های جبهه مقاومت با انسجامی بیشتر و صفوفی متراکم‌تر برای حمایت از آرمان فلسطین به صحنه خواهیم آمد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سردار شریف روز جهانی قدس ترامپ رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۳۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت جانانه مردم غزه مسئله فلسطین را به مسئله جهان بشریت تبدیل کرد/ به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم

به گزارش حوزه سیاست خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز چهارشنبه در دیدار آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و هیئت همراه ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و همچنین پیروزی و خلق حماسه‌ بزرگ مردم غزه در شکست سیاست‌ها و اهداف رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: حقیقتاً امروز با مقاومت و ایستادگی جانانه مردم مظلوم و مقتدر غزه، مسئله فلسطین از جهان اسلام فراتر رفته و به مسئله جهان بشریت تبدیل شده و مردم دنیا با تمام وجود از رژیم جنایتکار صهیونیستی و حامی اصلی آن یعنی آمریکا تنفر دارند و نسبت به مردم مظلوم غزه عشق می‌ورزند.

رئیس جمهور با بیان اینکه حرکت بزرگ و حماسی نیروهای مقاومت فلسطین در عملیات طوفان‌ الاقصی رویدادی بی‌نظیر بود که شکست‌های آن برای رژیم صهیونیستی غیرقابل جبران است، تصریح کرد: آنچه امروز برای همه مردم دنیا به اثبات رسیده حقانیت مسئله فلسطین و موضع مدافعان آن از جمله جمهوری اسلامی است که رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی ریشه همه ناامنی‌ها در منطقه و یک موجودیت ضد صلح است.

رئیسی در ادامه هرگونه تحرک دیپلماتیک آمریکا و رژیم صهیونسیتی در منطقه را فریبکارانه دانست و با بیان اینکه امروز کشورهایی که به دنبال عادی‌سازی با این رژیم جنایتکار بودند در پیشگاه مردم خود سرافکنده و شرمگین هستند، افزود: وقایع اخیر غزه یک رسوایی بزرگ دیگر برای آمریکا و برخی کشورهای غربی در حمایت از رژیم کودک‌کش صهیونیستی بود و در واقع ماهیت و چهره واقعی و بدون روتوش آمریکا و غرب را برای ملت‌های دنیا عیان ساخت.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود در این دیدار به تلاش‌های جامع جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد هم‌افزایی در میان کشورهای اسلامی در حمایت از مردم مظلوم غزه پرداخت و ضمن انتقاد از انفعال و بی‌عملی سران برخی کشورهای اسلامی در قبال جنایتگری‌های رژیم صهیونیستی تصریح کرد: امروز حماس و دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین با رشادت و مجاهدت خود و کودکان مظلوم فلسطینی با خون پاک خود اثبات کرده‌اند که بزرگترین جنایت جنگی تاریخ و نسل‌کشی با حمایت آمریکا در غزه شکل گرفته است و محکوم است.

رئیسی با تأکید بر اینکه بی‌تردید پیروزی قطعی و نهایی از آن ملت فلسطین است و شکست فرجام رژیم صهیونیستی و حامیان آن خواهد بود از خدای متعال برای شهدای عالیقدر غزه علوّ درجات و برای مجروحین و بازماندگان شفای عاجل و صبر و بردباری مسئلت کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حقوق ملت فلسطین استوار است و همواره در کنار مردم فلسطین خواهیم بود و به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز در این دیدار ضمن ابلاغ سلام مردم فلسطین، ساکنان غزه و مجاهدان در میدان نبرد با رژیم صهیونیستی به دولت و ملت ایران و قدردانی از تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، نگاه دینی و اعتقادی به حمایت از مسئله فلسطین را ناشی از نگاه ریشه‌دار و عمیق مسئولان جمهوری اسلامی ایران دانست.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در ادامه ضمن ارائه گزارشی مفصل از وقایع جاری و چشم انداز تحولات در غزه تصریح کرد: عملیات طوفان‌ الاقصی دستاوردهای کم‌نظیری برای ملت فلسطین به همراه داشته است.

دیگر خبرها

  • آنچه که امروز در غزه در جریان است، درواقع تکرار حادثه کربلا است
  • روز جهانی قدس؛ روز فریاد امت اسلامی بر ضد استکبار و رژیم صهیونیستی
  • مقاومت مردم غزه، فلسطین را به مساله جهان تبدیل کرده است
  • رئیسی: امروز حقانیت مسئله فلسطین و موضع مدافعان آن برای مردم دنیا اثبات شده است
  • مقاومت جانانه مردم غزه مسئله فلسطین را به مسئله جهان بشریت تبدیل کرد/ به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • رئیسی: به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • مقاومت مردم غزه مساله فلسطین را به مساله جهان تبدیل کرده است
  • به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • رمضان شریف: رژیم اسرائیل هرگز به جایگاه پیش از طوفان الاقصی باز نخواهد گشت
  • شریف: جمهوری اسلامی پرچمدار حمایت از آرمان فلسطین است