Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- حمید استیلی، مدیر تیم فوتبال امید گفت: به من هم سرمربیگری تیم امید پیشهاد شده، اما قبول نکردم چون وارد مدیریت تیم شدم.

حمید استیلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال امید، اظهار داشت: دنبال گزینه‌های مدنظرمان هستیم و چیزی که مشخص است سرمربی بعدی تیم امید ایرانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودمان هم علاقه داریم هرچه زودتر تکلیف سرمربی تیم امید مشخص شود و پس از جمع بندی‌ها توسط کمیته فنی سرمربی جدید معرفی خواهد شد.

وی افزود: چه تیم امید سرمربی داشته باشد و چه نداشته باشد اردوی‌های خود را طبق برنامه برگزار می‌کنیم. ما از ۱۵ تا ۲۰ خرداد اردو داریم و قطعا تا آن زمان سرمربی هم معرفی می‌شود.

مدیر تیم فوتبال امید درباره اینکه به نظر می‌رسد تیم امید زمان زیادی را از دست داده، تصریح کرد: به نظرم ما زمان زیادی از دست ندادیم و تا الان هیچ اردوی هم نبوده چراکه لیگ برتر و جام حذفی برگزار می‌شد. امیدوارم تا زمان شروع اردو‌ها برای انتخاب سرمربی به جمع بندی نهایی برسیم، اما اگر این اتفاق هم رخ ندهد با کمک مربی‌های کرانچار مثل رضا شاهرودی و سهراب بختیاری‌زاده کار را شروع می‌کنیم.

استیلی افزود: ۱۵ خرداد فیفا‌دی است، ولی ما در این روز بازی نمی‌کنیم و فقط تمرین داریم. قطعا تا دی ماه تمرین و اردو داریم و بعد از انتخاب سرمربی زمان‌هایش مشخص می‌شود. با توجه به اینکه در تیر و مرداد فیفا‌دی نیست، اما برای شهریور و مهر قطعا با دو تیم خوب بازی تدارکاتی برگزار می‌کنیم.

وی در مورد اینکه چه کسانی گزینه‌های تیم امید برای سرمربیگری هستند، گفت: گل‌محمدی و قلعه‌نویی جزو گزینه‌های ما بودند، ولی «یحیی» با پدیده قراردادش را تمدید کرد و برای او آرزوی موفقیت دارم. الان هم دنبال چند گزینه دیگر هستیم و کمیته فنی در حال مذاکره با نفرات مدنظر است. برای ما جوانی، تجربه و مورد قبول بودن سرمربی توسط کمیته فنی ملاک‌های اصلی است.

مدیر تیم فوتبال امید در واکنش به اینکه چرا خودش سرمربی تیم امید نمی‌شود؟، خاطرنشان کرد: به من هم سرمربیگری تیم امید پیشهاد شده، اما قبول نکردم چون وارد مدیریت تیم شدم و خیلی هم قابل قبول نیست که بخواهم در این شرایط خودم سرمربی شوم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر استیلی تیم امید کرانچار فدراسیون فوتبال میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۴۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقصد غیرمنتظره یحیی گل‌محمدی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 9 مجید جلالی، ریس کمیته فنی فدراسیون فوتبال از موافقت یحیی گل‌محمدی، سرمربی مستعفی پرسپولیس، برای هدایت تیم ملی امید خبر داد. جلالی در یک گفتگوی تلویزیونی گفت: «یحیی گل‌محمدی با هدایت تیم ملی امید موافقت کرده است. ما فقط با یک نفر صحبت کردیم و آن هم آقای گل محمدی بود، موانعی برای حضور ایشان وجود دارد که در حال حل کردن آن هستیم. حسین عبدی سرمربی تیم ملی جوانان شد. گل محمدی با کلیت موضوع هدایت تیم ملی امید مشکلی نداشت.» حرف‌های جلالی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد جالب به تیم قهرمان لیگ
  • مقصد غیرمنتظره یحیی گل‌محمدی
  • گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • فوری | گل محمدی در آستانه بازگشت به فوتبال | موافقت اولیه با پیشنهاد جدید
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • اولین اردوی تیم ملی تراپ در سال نو آغاز شد
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • مورینیو می‌خواهد سرمربی رونالدو شود!‏
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • چرچسوف در آستانه سرمربیگری تیم ملی آذربایجان