Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@08:33:23 GMT

راه حل عبور از مشکلات مقاومت است

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۴۱۶۲

راه حل عبور از مشکلات مقاومت است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی امام جمعه کرمان و نماینده ولی فقیه در استان در خطبه‌های امروز نماز جمعه گفت: خیلی‌ها در تلاشند بدانند رضایت خداوند در چیست تا همان را عملی کنند و به دنبال توبه از لغزش‌های خود هستند مگر جایی نفهمند که رضایت خدا در چیست این خط و جریان در طول تاریخ بوده و سردمدار این جریان انبیا و اولیا هستند،

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی  افزود: خط دیگر خط گناه و معصیت و ظلم و تجاوز است که مخالف دستورات الهی است و برخی میدانند و برخی نمیدانند، اما جرم اصلی را کسانی دارند که میدانند و مخالفت میکنند و برخی هم شیاد هستند که میخواهند در ظاهر خود را خوب نشان دهند، اما در واقع اینگونه نیستند از این رو امام علی( ع) در یکی از خطبه‌های خود فرمودند: از اهل نفاق بر حذر باشید که به رنگ‌های گوناگون ظاهر میشوند و چهره‌های مختلفی را بازی میکنند و هدفشان اینست جبهه توحید را کمرنگ‌کنند و از ترفند‌های رنگارنگ‌استفاده میکنند و البته انتظار پاداش هم از شما دارند و اهل رانت و سهم خواهی هستند و مادامی با جبهه حق همراهی میکنند که امتیاز بگیرند و اگر امتیازاتشان نادیده گرفته شود برخورد میکنند و پرده دری میکنند و دست به افشا میزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه کرمان در خطبه‌ی دوم نماز جمعه امروز با اشاره به اینکه روز قدس روز اسلام است تاکید کرد: حضور پر رنگ‌ و گسترده در راهپیمایی فراموش نشود که امسال حساسیت بیشتری هم دارد ، آزادی خرمشهر هم نیز که قریب دو سال در اشغال دشمن بود و رزمندگان کار عظیمی کردن و سوم خرداد سند غرور ملی است که عزت اسلامی را به نمایش گذاست و نشان داد اراده‌ها هر گاه تصمیم بگیرند به نتیجه میرسد.

وی افزود: شب‌های قدر و دعا و مناجات و دعا برای امورات بسیار مهم کشور در راهست دعا برای برطرف شدن مشکلات کشور و معیشت مردم و نابودی دشمنان هم فراموش نگردد و شهادت امام علی (ع) که در دو محور درباره شخصیت ایشان باید سخن گفت محور اول شخصیت حقیقی و فضائل حضرت است که اگر دریا‌ها جوهر و درختان قلم شوند نمیتوان فضائل ایشان را برشمرد که بعد از پیامبر بی نظیر است .

محور دوم شخصیت حقوقی وی است که حکومتی کوتاه، اما پر محتوا با اجرایی کردن عدالت است و فتنه‌ها و انحرافات در زمان حکومت حضرت بسیار بود با کسانیکه فتنه بوجود می‌اورند تا ذهن‌ها را مشوش کنند چگونه باید برخورد کرد.حضرت علی اجرای حدود الهی را به عدالت درباره همگان توصیه کرد همینطور توصیه کردند طبق سنت پیامبر عمل کنیم و تقسیم عادلانه بیت المال نیز مورد تاکید وی بود.

خطیب جمعه کرمان گفت: سخنان رهبری در جمع اقشار مختلف و توجه به گام دوم انقلاب نیز فراموش نشود که جنگ اراده‌ها یکی از فرمایشات مهم ایشان است اگر میخواهیم اراده‌ها در کنار هم جمع شوند باید با منطق عقلانی که رهبری فرمودند با دنیا حرف بزنیم محکم و قوی، ولی به دشمن اعتماد نکنیم.

وی افزود: اگر در برجام فقط توصیه‌های رهبری را عملیاتی میکردیم اتفاقات امروز پیش نمی‌امد و اینقدر با شتاب پیش نمیرفتیم حالا که نکردیم از حالا درست عمل کنیم راه حل عبور از مشکلات مقاومت است و مذاکره کاری نمیکند واگر جایی هم قرار باسد حرف بزنیم با توکل بر خدا و منطق و شجاعت بایدحرف زد.

انتهای پیام/س

سوم خرداد سند غرور ملی است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۴۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) عبور قطار شعله‌ور از وسط شهر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ائمه جمعه در حفظ اتحاد و همدلی بین مردم نقش مهمی دارند
  • حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان
  • جبهه مقاومت، میهمان بیست و یکیمین اجلاس پیرغلامان حسینی
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • هر تعریفی لزوماً «اعتراف» به قدرت ایران نیست! در بسیاری از مواقع، هدف معرفی ایران به عنوان تهدیدی برای صلح و ثبات جهانی است/ با همین تعریف‌ها و تمجیدهاست که علیه ایران در عرصه بین‌المللی اجماع‌سازی میکنند؛ در زمین تمجیدهای آنها بازی نکنیم
  • فرهنگ ما_ فرهنگ عبور از خیابان
  • تصویری از عبور مردم از عرض رودخانه سدیج به دلیل نبود پل
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد
  • (ویدئو) عبور قطار شعله‌ور از وسط شهر
  • وقتی نبود سرعت گیر در خیابان مالک اشتر شمالی کرمان جان دانش آموزان را نشانه گرفت + فیلم