Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@04:29:50 GMT

ضرورت استفاده جوانان از فرصت لیالی قدر

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۴۱۷۶

ضرورت استفاده جوانان از فرصت لیالی قدر

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد علی آل هاشم ظهر امروز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه تبریز که با حضور پرشور و باشکوه مردم تبریز در مصلی اعظم امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد اظهار داشت: قدر شب‌های قدر را بدانیم و خالصانه خود را آماده کنیم. در این شب‌ها مشکلات روحی و معنوی قابل حل است.

وی با بیان اینکه جوانان ما واقعاً متحول شده اند، ادامه داد: خواهید دید که در این شب‌ها مردم و جوانان چقدر با شوق خواهند آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت شب زنده داری در لیالی قدر اظهار داشت: لیالی قدر از شب‌هایی که انسان می‌تواند حیات واقعی خود را درک کند، پس فرصت را غنیمت بدانیم.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه لیالی قدر زمان عشق بندگی است، گفت: باید قدر قدرهای رمضان را دانسته و خود را هرچه بیشتر با معنویت عجین سازیم.

وی سپس افزود: اعتکاف دهه سوم رمضان سیره پیامبر بود که در تبریز هم هیئت رزمندگان اسلام، اعتکاف رمضانیه را در مسجد جامع برگزار خواهد کرد.

وی گفت: امروز سالروز آزادسازی خرمشهر است. دشمنان با نیت دیگری جنگ را شروع کردند و گفتند شهرها را برای نابودی جمهوری اسلامی و تجزیه خوزستان و تسلط بر نفت منطقه اشغال می‌کنیم ولی در خرمشهر شکست سنگینی خوردند و این آزادسازی معادلات جنگ را تغییر داد.

ادامه دارد

کد خبر 4624906

منبع: مهر

کلیدواژه: خطبه های نماز جمعه نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۴۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوقات شرعی بیست و نهم فروردین ماه به افق آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، امروز چهارشنبه بیست و نهم فروردین ۱۴۰۳، هشتم شوال ۱۴۴۵ هجری قمری و هفدهم آوریل سال ۲۰۲۴ میلادی است.
اوقات شرعی امروز به شرح زیر است:
صدای اذان ظهر در آبادان و خرمشهر ساعت ۱۲ و ۱۶ دقیقه شنیده خواهد شد و آفتاب ساعت ۱۸ و ۴۶ دقیقه غروب خواهد کرد.
گلبانگ اذان مغرب نیز در ساعت ۱۹ و ۳ دقیقه به گوش می‌رسد و نیمه شب شرعی نیز ساعت ۲۳ و ۳۵ دقیقه است.
اذان صبح فردا پنجشنبه سی ام فروردین ساعت ۴ و ۲۳ دقیقه و طلوع آفتاب ساعت ۵ و ۴۶ ثبت شده است.

دیگر خبرها

  • تاسیسات هسته‌ای در استان اصفهان در امنیت کامل است/ مقابله با چند ریزپرنده توسط پدافند هوایی/ صدایی که بامداد امروز در تبریز شنیده شد به دلیل فعال شدن سامانه پدافند هوایی بود/ پروازهای مهرآباد و برخی دیگر از فرودگاه‌های کشور تعلیق شد
  • امروز، آخرین فرصت نام نویسی کنکوری ها
  • راهپیمایی مردم آبادان و خرمشهر در حمایت از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • اوقات شرعی سی ام فروردین ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • ضرورت سرعت‌بخشی به اجرای پروژه بیمارستان ۱۰۰۰ تخت‌خوابی تبریز
  • فرصت دوباره برای نام نویسی کنکور
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • اوقات شرعی بیست و نهم فروردین ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • اتفاقی عجیب برای تماشاگران زن در تبریز