Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-20@04:13:38 GMT

اعلام دلیل تیراندازی در چند نقطه از تهران

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۴۲۲۶

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت علت تیراندازی شب گذشته در چند نقطه از تهران را اعلام کرد. آفتاب‌‌نیوز : شب گذشته مأموران پلیس آگاهی برای دستگیری شش عضو یک گروه از سارقان وارد عملیات شدند که این سارقان به محض مشاهده عوامل پلیس با یک دستگاه سواری پژو اقدام به فرار کردند که در پی آن تعقیب و گریز میان مأموران پلیس و متهمان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تعقیب و گریز میان پلیس و مأموران ادامه داشت تا اینکه در بزرگراه شهید کاظمی، راننده سواری پژو، خودروی خود را به موتورسیکلت حامل سه نفر که از اعضای یک خانواده بودند، کوبید تا با این اقدام بتواند مأموران را پشت سر گذاشته و متواری شود، اما در همین حین گشت‌های کمکی از سوی پلیس نیز وارد عمل شده و یک گروه از مأموران مقدمات انتقال سه عضو این خانواده به بیمارستان را فراهم کرده و گروه‌های دیگر به تعقیب متهمان ادامه دادند.
در جریان تعقیب و گریز، مأموران که با بی‌توجهی راننده خودروی پژو به دستور ایست پلیس روبه رو شدند، با رعایت قوانین بکارگیری سلاح اقدام به شلیک شش تیر در طول مسیر تعقیب و گریز کرده و سرانجام در محدوده چهارراه سیدالشهدا در خیابان جشنواره تهرانپارس اقدام به دستگیری این افراد کرده و آنان را به مقر انتظامی منتقل کردند.
با انتقال این افراد، رسیدگی به پرونده‌شان در پلیس آگاهی تهران بزرگ در دستور کار قرار گرفت و آسیب رساندن به اعضای یک خانواده در جریان تعقیب و گریز و بی توجهی به فرمان پلیس نیز به جرایم‌شان افزوده شد.
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با تأیید این خبر به ایسنا اعلام کرد که متهمان هم اکنون با دستور مقام قضائی در مقر پلیس آگاهی هستند و اعضای خانواده نیز در بیمارستان مراحل درمانی خود را طی می‌کنند.
ایسنا 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تیراندازی در تهران پلیس پایتخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۴۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مجتبی جمالی اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی به سمت خودرو یک شهروند در یکی از خیابان‌های ساوه، بلافاصله مأموران انتظامی این شهرستان به محل اعزام شدند.

فرمانده نیروی انتظامی ساوه گفت: با تحقیقات میدانی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مشخص شد که متهم به دلیل اختلافات قبلی اقدام به تیراندازی به سمت یک شهروند کرده که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت عمومی، موجب ایجاد خسارت به وی شده و سپس بلافاصله از محل متواری شده است.

سرهنگ جمالی تصریح کرد: بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری متهم متواری آغاز شد که در نهایت با تلاش‌های صورت گرفته مخفیگاهش در اطراف ساوه شناسایی و در عملیات پلیسی دستگیر و یک قبضه سلاح کمری از وی کشف شد.

وی با بیان اینکه متهم به اتهام دو فقره تیراندازی به سمت منازل شهروندان تحت تعقیب پلیس بود، بیان داشت: متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه بیان کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمین نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6081376

دیگر خبرها

  • مردی با تیراندازی برادر خود را کشت و تسلیم شد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • کشف ۶ دستگاه ماینر غیرمجاز در کرمانشاه
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • آدم ربایی نافرجام باحضور به موقع کارآگاهان پلیس فارس
  • عامل تیراندازی در ساوه دستگیر شد
  • دستگیری موادفروش موتورسوار در تهران
  • ضربه میلیون دلاری به قاچاقچیان شیشه
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران