Web Analytics Made Easy - Statcounter

سونی اعلام کرد کاربران نسل هشتم و نهم می توانند به صورت انلاین با یکدیگر بازی کنند.

طرفداری - با قابلیت backward compatibility که گفته شد برای نسل جدید کنسول های سونی در نظر گرفته شده است، حال گفته شده است که با این قابلیت کاربران نسل های هشتم و نهم می توانند با هم بازی ها را به صورت انلاین تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال سونی هرگز به این زودی 100 میلیون کاربر خود را دلسرد نخواهد کرد و با این خبر نشان داد هنوز پروژه اصلی ان ها همین نسل هشتم خواهد بود. بسیاری نگران بودند که با معرفی کنسول جدید، نسل هشتم به سرعت فراموش شود.

سونی اعلام کرده است که طی 3 سال آینده افراد بیشتری را به سمت کنسول های خود می کشاند. سونی اعلام کرده است که با بازی های انحصاری خود و قابلیت های جدید برای همین نسل هشتم نیز برنامه های زیادی دارد. 

احتمالا بازی های The Last Of II و Ghost Of Tsushima و همینطور Death Stranding از بازی هایی هستند که سونی روی ان ها حساب ویژه ای می کند.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۴۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمینه و بیشینه دمایی هشتم فروردین در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️کارشناسان هواشناسی کمینه و بیشینه دما‌های امروز مناطق مختلف استان سمنان را اعلام کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سرگرمی نوروزی؛ عدد درست را به جای علامت سؤال قرار دهید؟ + پاسخ
  • تبادل تجربیات بین شهردار بندرعباس با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان
  • کمینه و بیشینه دمایی هشتم فروردین در استان سمنان
  • بازی؛ نیازی بنیادین در دوران کودکی
  • قابلیت تعامل با تلگرام و سیگنال به واتس‌اپ اضافه می‌شود
  • قابلیت جدید اینستاگرام و تردز؛ محدودکردن محتوا‌های سیاسی!
  • سرمایه گذاری در حوزه تفریحات کودک
  • اعلام برنامه مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی؛ تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم و پرسپولیس
  • جایگاه حق سرگرمی از نگاه اسلام
  • نخستین بازی دوستانه فولاد در سال ۱۴۰۳ هشتم فروردین برگزار می‌شود