Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@20:26:14 GMT

ایستادگی در برابر دشمنان، ارث شهدا به ما

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۴۳۵۷

ایستادگی در برابر دشمنان، ارث شهدا به ما

به گزارش خبرگزاری بسیج از زرندیه، به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر از خانواده‌های شهدای گرانقدر، حسنعلی و غلامحسین احمدی و شهید سید علی طباطبایی در شهر زاویه، حاج علی رمضانلو در شهر پرندک و شهید طیاری در محله آسیابک شهر مامونیه با حضور ائمه جمعه شهرستان و برخی از مسئولین شهرستانی دیدار به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار‌ها حجت الاسلام والمسلمین حسین ابراهیمی امام جمعه محترم مرکز شهرستان زرندیه ضمن گرامی داشت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر با بیان اینکه شهدا با ایثار جان و خون خود، عظمت برای ایران اسلامی و ملت مسلمان ایران به ارمغان آوردند تاکید کرد: که نسل‌های بعدی حتما با خواندن سرگذشت شهدا همان احترامی را که ما به عنوان هم نسلی‌های شهدا داریم خواهند گذاشت.
امام جمعه محترم مرکز شهرستان زرندیه با تصریح بر اینکه همه عزت و عظمت ما به خاطر ایستادگی در برابر دشمنان بوده است خاطرنشان کرد: اگر در دوران دفاع مقدس در حالی که مرز طولانی ایران و عراق تحت هجمه عراق قرار داشت، ما دلخوش می‌کردیم به مذاکره با دشمن مطمئنا این عظمت را نداشتیم و این راه همان راهی است که شهدا به ما ارث گذاشتند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۴۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت

علیرضا شهرجردی اظهار کرد: طی اعلام حادثه توسط اورژانس به مرکز پیام ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی مبنی بر برخورد یک دستگاه پراید وانت با پراید و حریق خودروی وانت پراید در کیلومتر ۷۰ محور قدیم تهران-ساوه، بعد از پرندک بلافاصله عوامل امدادی جمعیت هلال‌احمر شهرستان زرندیه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: امدادگران پایگاه زرندیه در محل حادثه، اقدام به رهاسازی سرنشینان کردند که هر ۲ سرنشین بر اثر این حادثه جان باختند و پس از رهاسازی پیکر هر ۲ متوفی تحویل عوامل آرامستان شد.

شهرجردی افزود: این عملیات در ساعت ۲ بامداد آغاز شد و ۲ ساعت پس از آن به پایان رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • ایستادگی ملت ایران در مقابل ابرقدرت‌های پوشالی در سایه درک قرآن
  • عملیات «وعده صادق» اثبات ایستادگی رهبر و ملت ایران بر مواضع نظام بود
  • رئیسی: تنبیه رژیم صهیونیستی بر عظمت جهان اسلام افزود
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • مقامات ایالت سند در دیدار آیت الله رئیسی: تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی ایران بر عزت و عظمت جهان اسلام افزود
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • هر قدمی برای کار و اشتغال برداشته شود برای عظمت و بزرگی ایران است
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند