Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@14:05:12 GMT

سازمان‌های شهرداری فردیس ایجاد شوند

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۴۳۷۶

سازمان‌های شهرداری فردیس ایجاد شوند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته فردیس، با اشاره به استقلال شورا و شهرداری فردیس، اظهار کرد: خوشبختانه طی دو سال گذشته اقدامات مطلوبی برای مردم انجام‌شده اما نیاز است که سازمان‌های شهری ایجاد شوند تا شاهد افزایش خدمات به مردم باشیم.

وی در بخش دیگری ضمن تبریک به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر با اشاره به اینکه این شهر ۵۸۶ روز در آشغال ارتش رژیم بعث عراق بود اما رزمندگان اسلام پس از سختی‌های فراوان توانستند بر دشمنان پیروز شوند، افزود: اقدام سپاه شهرستان فردیس در برگزاری مراسم یاد یاران شایسته تقدیر است چراکه این مراسم‌ها موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه فردیس در ادامه با اشاره اینکه قوانین بازدارنده باید به‌روز شود، گفت: امسال به نام سال رونق تولید نام‌گذاری شده است، باید ببینیم که قوانین تا چه اندازه موانع را از سر راه تولیدکنندگان برداشته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ایمانی با اشاره به قوانین واردات، بیان کرد: باید قوانین تهیه شود که جلوی واردات وسایل که توان تولید آن‌ها راداریم گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه باید از حمایت دولت از خودروسازان جلوگیری شود، تصریح کرد: امام خمینی (ره) فرمودند که مجلس در رأس کار است، دولت باید بیش از این‌ها از مجلس حساب ببرد ولی می‌شنویم که برخی از اعضای مجلس چندین سال طول می‌کشد تا رئیس‌جمهور را ببیند.

امام‌جمعه فردیس با اشاره به اینکه یکی از مشکلاتی که کشور دارد عدم شفافیت مجلس است، تصریح کرد: باید از رأی نمایندگان به لوایح مختلف شفاف شود، همچنین باید معلوم شود که اعضای مجلس چگونه وارد مجلس شده‌اند. مجلس تا خودش شفاف نباشد نمی‌تواند دولت را شفاف کند.

حجت‌الاسلام ایمانی گفت: وضعیت کنونی کشور زیبنده نیست، گرفتار اشرافی گری شده‌ایم، مرکز پژوهش‌های مجلس آماری منتشر کرده که در سال ۹۶ میزان فقر ۱۶ درصد بوده اما در سال ۹۷ این میزان به ۲۳ درصد رسیده است.

کد خبر 4624923

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه فردیس شورای شهر فردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۴۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردن‌کلفتی و اظهارات توهین‌آمیز شهردار فردیس به کارگران معترض! | فیلم

شهردار فردیس کرج به کارگرانی که سه ماهه حقوق نگرفتند گفت: همه‌تان را یک ساعته تسویه حساب و اخراج می‌کنم. نیرو در شهر زیاد است. او در ادامه خطاب به یکی از کارگران گفت: شما دست من رو بوسیدید که داخل آمدید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳۷ هکتار زمین مسکن ملی در خاش تأمین شد
  • ایجاد قطعه اصحاب شهدا در بجنورد
  • نبود آموزش‌های شهروندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی/ فعالیت‌های پردوام و فاخر محدود است
  • توقف ایجاد غرفه در میدان امام(ره) بیرجند
  • گردن‌کلفتی و اظهارات توهین‌آمیز شهردار فردیس به کارگران معترض! | فیلم
  • زوایای هوشمندسازی انرژی در برنامه هفتم توسعه
  • اتاق های مادر و کودک در مترو دوباره باز می شوند | صدور مجوز به واحدهای تجاری و مراکز خرید به شرط ایجاد این اتاق
  • رصد مشکلات منطقه ۵ شهرداری کرمانشاه با حضور مسئولان
  • فیلم منتسب به شهردار فردیس تکذیب شد
  • تکذیب فیلم منتسب به شهردار فردیس