Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:47:21 GMT

بیانیه گام دوم انقلاب سرلوحه کار سران قوا قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۴۴۲۶

بیانیه گام دوم انقلاب سرلوحه کار سران قوا قرار گیرد

بوشهر- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: بیانیه گام دوم انقلاب تاثیر گذشته، حال و آینده است و باید سرلوحه کار سران قوا باشد.

به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه افزود: اصول مطرح در بیانیه گام دوم انقلاب باید اساس کار قوای سه گانه در امور اجرایی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب زمینه ساز تمدن اسلامی، پیشرفت و عبور از مشکلات است به همین دلیل باید مورد توجه مسئولان قرار داشته باشد.
صفایی بوشهری اضافه کرد: مسئولان در امور مملکت باید از جوانان متعهد و حزب اللهی به معنی دقیق کلمه استفاده کنند و با یک نگاه انقلابی و حرکتی جهادی انقلاب اسلامی را پیش ببرند.
وی یادآور شد: ضربه زدن به جوانان از مهمترین هدف های امروز دشمن است به همین دلیل استکبار جهانی با ابزار مختلف تمام توان خود را برای توقف، ناامیدی و جدا کردن نسل جوان از انقلاب جزم کرده است.
صفایی بوشهری گفت: در مقابل این هجمه ها مسئولان باید به جوانان این سرزمین توجه داشته باشند.
وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع دانشجویان و مسئولان نظام افزود: براساس قانون اساسی وظیفه رهبری حضور در عرصه های اجرایی نیست بلکه در مواردی که اصل نظام دچار بحران می شود رهبری دخالت می کنند.
وی تاکید کرد: مسئولیت اجرا در عرصه های مختلف برعهده سران قوای سه گانه است.
امام جمعه بوشهر با اشاره به عکس شهید نادر مهدوی در کنار رهبر معظم انقلاب در دیدار ایشان با دانشجویان افزود: این نشان می دهد رهبر معظم انقلاب نادر مهدوی ها و حرکت جهادی این جوانان را سرلوحه کار می دانند.
وی یادآور شد: شهید نادر مهدوی سرداری بوشهری و جوانی انقلابی، جهادی و پای کار بود که توانست یاد رئیسعلی دلواری را زنده کند.
صفایی بوشهری خطاب به رهبر معظم انقلاب اعلام کرد:' ما بوشهریها هزاران هزار نادر مهدوی داریم که در مقابل آمریکا با تمام وجود می جنگیم'.
وی ادامه داد: امروز نماد جوانان انقلابی پای کار یک بوشهری، انقلابی و شهید است.
امام جمعه بوشهر با اشاره به سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: مردم ایران با اتحاد و همدلی با آزاد سازی خرمشهر حماسه آفریدند و این حرکت نشان داد ایران می تواند در مقابل ابرقدرتها بایستد و به انقلاب خود ببالد و پیروز شود.
6047/6045

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي داخلي بيانيه گام دوم بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۴۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب

جامعه کشتی ایران با انتشار پیامی نسبت به پیام تبریک رهبر انقلاب به این رشته قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران با حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان مقتدرانه به عنوان قهرمانی قاره کهن رسیدند. شاگردان محسن کاوه در تیم کشتی آزاد با ۱۹۰ امتیاز و شاگردان حسن رنگرز نیز با ۲۰۰ امتیاز این عناوین ارزشمند را برای ورزش ایران به ارمغان آوردند.

در پی قهرمانی تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی از جوانان کشتی‌گیر قهرمان صمیمانه تشکر کردند.

پس از انتشار این پیام علیرضا دبیر امروز چهارشنبه در گفت‌گویی تلویزیونی با تشکر از مسوولان بلند پایه نظام به خاطر پیام‌های تبریک جهت قهرمانی تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی در آسیا گفت: از مقام معظم رهبری تشکر می‌کنم. یک پیام دلگرم‌کننده برای قهرمانی تیم‌های آزاد و فرنگی در قاره آسیا صادر کردند. امیدوارم این ولی خدا از ما راضی باشند تا امام زمان (عج) نیز از ما راضی باشد.

همچنین جامعه کشتی در پیامی از حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی تشکر و قدردانی کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

با سلام و احترام خدمت رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی (دامه برکاته)؛

پیام شما در پی قهرمانی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در رقابت های آسیایی قرقیزستان، مایه دلگرمی و اطمینان خاطر جامعه کشتی است.

به عنوان عضو کوچکی از ایران بزرگ اسلامی، برایمان مایه مباهات و افتخار است که توانستیم بار دیگر دل رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و مردم عزیز را شاد کردیم و امیدواریم که با دعای خیر حضرتعالی و مردم شریف، در میادین بین‌المللی آینده موفق باشیم.

دیگر خبرها

  • به زودی اسراییل نابودی خود را به چشم خواهد دید
  •  واکنش ایران به بیانیه‌ سران اروپا و گروه هفت علیه ایران
  • واکنش کنعانی به بیانیه‌ سران اروپا و گروه هفت علیه ایران
  • واکنش به ادعاهای مطرح شده در بیانیه‌ سران اروپا | تحت تأثیر هیاهوی سیاسی و تبلیغاتی قرار نمی‌گیریم
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • رضا مهدوی: دنبال دانلود غیرقانونی هستیم، نماز هم می‌خوانیم!
  • پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • «دزد شدیم؛ دنبال دانلود غیرقانونی هستیم، نماز هم می‌خوانیم!»
  • دزد شدیم؛ دنبال دانلود غیر قانونی هستیم، نماز هم می‌خوانیم!
  • به جایی در موسیقی رسیدیم که بعضی‌ها با زیر ابرو برداشتن و شلوار پاره درآمد میلیاردی دارند...| مدیران ما برده ستاره‌ها شده‌اند!