Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-20@01:04:58 GMT

فوتبال ایران حرفه‌ای نیست

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۴۴۳۳

مسعود اقبالی در گفتگو با مهر اظهار داشت: در فوتبال حرفه‌ای نباید نوسان زیادی در تیم‌ها دیده شود و تیم‌های کاملاً حرفه‌ای در همه جای دنیا یک روند ثابت و بدون نوسان را طی می‌کنند. اما در فوتبال ایران که لقب حرفه‌ای را یدک می‌کشد شاهد این پارامتر نیستیم.

وی اضافه کرد: استقلال یکی از نمادهای فوتبال ایران است و بررسی عملکرد این تیم در فصل هجدهم لیگ برتر نشان دهنده نوسان زیاد آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظر همه کارشناسان هم این بود که این تیم فراز و نشیب‌های زیادی داشت.

اقبالی در ادامه بیان داشت: بعنوان مثال باید به این نکته اشاره کنیم که همین استقلال دو سه و یا چهار بازی پی در پی سه چهار گل در هر بازی می‌زند و به راحتی می‌برد، در یک مقطع دیگر کارش مقابل همه تیم‌ها گره می‌خورد و چند هفته نمی‌برد. حتی پرسپولیس هم با این مشکل مواجه بود.

مدرس رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه بیان داشت: کار فرهاد مجیدی و قبول مسئولیت فنی استقلال را باید ارج نهاد. او شجاعت و جسارت کرد که این مسئولیت را پذیرفت. اما واقعیت این است که او در این مدت تنها از نظر انگیزشی و روحی روی بازیکنان تیمش تأثیرگذار بود. این تیم تا روز آخر از نظر تاکتیکی تحت تأثیر شفر بود اما شوک حضور مجیدی این تیم را کاملاً راه انداخت.

مربی سابق آبی پوشان با اشاره به احتمال حضور فرهاد مجیدی بعنوان سرمربی فصل بعد روی نیمکت استقلال بیان داشت: نباید ۵ بازی را ملاک دانست و روی آینده مجیدی ریسک کرد. بهترین حالت این است که یک مربی معتبر خارجی به تیم اضافه شود و فرهاد همچنان بعنوان دستیار در کنار یک مربی با دانش تجربه اندوزی کند و با پشتوانه قوی‌تری سرمربی استقلال شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۴۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی‌نسب: خدا استقلال را دوست داشت/ خطر از بیخ گوشمان گذشت

مهدی هاشمی‌نسب مربی تیم فوتبال استقلال جمعه شب در نشست مطبوعاتی پس از پایان بازی با شمس‌آذر قزوین که با پیروزی سه بر دو تیمش به پایان رسید، اظهار داشت: ۸۵ دقیقه بازی را در اختیار داشتیم و توپ و میدان در اختیار استقلال بود، در دقایقی دچار غفلت شدیم.

وی افزود: خدا خیلی دوستمان داشت و خطر از بیخ گوشمان گذشت که بازی را از دست ندادیم، تجربه خوبی بود تا دیگر تکرار نشود.

مربی استقلال خاطرنشان کرد: به بازیکنان گفتیم که وقتی این همه عاشق بر روی سکوها حضور دارند حق اشتباه ندارید، حتی ثانیه‌ای نباید غافلگیر شویم.

هاشمی‌نسب تصریح کرد: ماشاریپوف بازیکن بزرگ و بین‌المللی است ، او با تیم ملی ازبکستان فشار زیادی را تحمل کرده است، وی در بازی قبل از ناحیه دوقلو احساس گرفتگی کرد و برای اینکه مصدوم نشود تعویض شد، در این مسابقه جواد نکونام صلاح دید او را بیرون بکشد.

وی تاکید کرد: داور بازی خیلی خوب سوت زد، امیدوارم در تمام مسابقات فوتبال عدالت رعایت شود.

مربی استقلال در پایان گفت: سیلوا پیچیدگی پا دارد و بعید است به بازی با تراکتور برسد اما آرمین سهرابیان برای همراهی تیم در دیدار آینده مشکلی ندارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: خدا استقلال را دوست داشت/ خطر از بیخ گوشمان گذشت
  • عجیب و آشفته‌ مثل لیگ برتر ایران
  • چند خبر ورزشی
  • چپ استقلال علیه شگفتی‌ساز لیگ
  • چپ استقلال علیه شگفتی‌ساز لیگ (عکس)
  • مواریس: لیاقت برد برابر ذوب آهن را داشتیم/ زمانی نام مرا صدا می‌زنند که دیگر نیستم
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای