Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@21:00:29 GMT

خرید گندم در سیستان و بلوچستان از مرز ۱۵۰۰۰ تن گذشت

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۴۴۴۱

خرید گندم در سیستان و بلوچستان از مرز ۱۵۰۰۰ تن گذشت

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه یازده کشور گفت: از شروع فصل برداشت گندم در شهرهای منطقه بلوچستان، تاکنون بیش  ۱۵ هزار تن گندم مازاد بر نیاز از کشاوران خریداری و تحویل سیلوهای استان شده است. ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

غلامعلی گنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: از شروع فصل برداشت گندم در شهرهای جنوب سیستان و بلوچستان تاکنون بیش  15 هزار تن گندم مازاد بر نیاز از کشاوران خریداری و تحویل سیلوهای استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قیمت خرید تضمینی گندم پایین‌تر از قیمت تمام شده محصول استخرید تضمینی گندم، جو و کلزا در شهرستان‌های اردبیل آغاز شدقیمت خرید گندم از کشاورزان اردبیلی 1700 تومان تعیین شد

وی با اشاره به این مطلب که کار خرید گندم توسط 13 مرکز همچنانان ادامه دارد، افزود: تاکنون 23 میلیارد تومان بابت گندم خریداری شده به کشاورزان استان پرداخت شده است.

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه یازده کشور خاطرنشان کرد: فصل برداشت گندم در سیستان و بلوچستان که از اوایل فروردین‌ماه شروع شده، تا اواخر شهریورماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ ز

R7843/P/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۴۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به شعار سال، باید مردم را در فعال‌سازی هر چه بیشتر منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمد کرمی بعد از ظهر امروز در نشست با مدیرعامل منطقه آزاد سیستان، اظهار داشت: خوشبختانه منطقه آزاد سیستان شکل گرفت و هیئت مدیره آن مشخص شد که با توجه به شرایط خوب این منطقه امیدواریم شاهد تحولی عظیم در این خطه باشیم.

وی افزود: یکی از مهمترین اهدافی که در سیستان و بلوچستان آن را دنبال می‌کنیم؛ اتصال استان به آسیای میانه و چین است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ما باید بتوانیم به عنوان مسئول از ظرفیت‌های استان استفاده کنیم، گفت: ما محکم تصمیم می‌گیریم و تصمیمات را با دقت اجرا می‌کنیم.

وی ادامه داد: امنیت و اقتصاد کشورهای همسایه از افغانستان و پاکستان امنیت و اقتصاد خود ماست چرا که در صورت بحران سرریز مشکلات کشورهای همسایه متوجه ما نیز خواهد شد.

کرمی خاطرنشان کرد: صنایع مولد و کم آب از جمله مینی پالایشگاه‌ها و صنایع پتروشیمی باید در مناطق آزاد شکل بگیرد چرا که این امر علاوه بر پویایی اقتصاد موجب افزایش تجارت نیز خواهد شد.

وی با اشاره بر تاثیر رونق تجارت در توسعه استان تاکید کرد: مناطق آزاد سیستان و بلوچستان باید به گونه‌ای باشند که تمام مردم برای خرید به این استان سفر کنند‌.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: باید با توجه به شعار سال، مردم را در فعال‌سازی هر چه بیشتر منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در پیشین سیستان وبلوچستان
  • باید مردم را در فعال‌سازی منطقه آزاد سیستان مشارکت دهیم
  • پیشین پرچمدار برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم
  • پیشین پرچمدار برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در سیستان و بلوچستان
  • یشین پرچمدار برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در سیستان و بلوچستان
  • برداشت اولین خوشه های طلایی گندم در سیستان و بلوچستان
  • پیشین پرچمدار برداشت اولین خوشه های طلایی گندم در سیستان و بلوچستان
  • برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در پیشین سیستان و بلوچستان
  • افزایش سرعت وزش باد در منطقه سیستان
  • شروع برداشت گندم در مناطق گرمسیری کشور