Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@21:23:13 GMT

رکورد حضور هوادار در فوتبال زنان شکست

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۴۴۷۴

شب گذشته بانوان تیم ملوان بندرانزلی موفق شدند یک بازی دیگر در خانه را با پیروزی پشت سر بگذارند دیداری که این بار حرکت دیگری از سوی هواداران این تیم به همراه داشت طرح موزاییکی در این بازی برای اولین بار توسط ۵۰۰۰ بانوی انزلیچی به نمایش درآمد.

به گزارش "ورزش سه"، از بازیهای هفته هفدهم لیگ برتر بانوان شب گذشته تیم ملوان بندر انزلی برابر تیم همیاری ارومیه قرارگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیداری که سه امتیاز آن می توانست ملوان آن را همچنان در جمع تیم های نیمه بالایی جدول نگه دارد و همین دلیل آنها به دنبال این بودند تا امتیاز کامل این بازی را از دست ندهند. اما نکته جالب در این دیدار حضور هواداران پرشور انزلیچی ها بود. آنها با حضور در این بازی، بیشترین تعداد خود را از ابتدای بازیهای لیگ تا کنون به ثبت رساندند.

 

 بله باورش سخت است اما زمانی که هواداران فراوانی انگیزه حضور در ورزشگاه پیر تختی را نداشتند، زنان و دخترانه بندر انزلی با تعداد پنج هزار نفری ورزشگاه سن سیروس حضور به هم می رسانند حتی اگر قرار باشد بازی تیم محبوب شان از ساعت ۲۱ شب آغاز شود!

 

بهرحال خانم های انزلی چی شب گذشته نیز روی سکوهای ورزشگاه پیر این شهر قرار گرفته و همانند همه بازی های داخل و خارج از خانه با بیشترین تعداد ممکن به تشویق مریم ایراندوست و شاگردانش پرداختند، تشویقی که البته این بار با اتفاق جالبی نیز همراه بود طرح موزاییکی هواداران بانوان فوتبال ایران شب گذشته برای اولین بار روی سکوهای ورزشگاه سن سیروس به نمایش درآمد و جالب اینکه همه تشویق های آنها در نهایت موجبات کسب سه امتیاز قوها را به همراه آورد.

 

در مجموع طرح موزاییکی هواداران انزلیچی که به همت کانون هواداران این تیم و راستین پسر مریم ایراندوست به اجرا درآمد اتفاقی بود که برای اولین بار آن را در لیگ بانوان دیدیم و باید اعتراف کنیم هواداران تیم ملوان در این فصل بدون تردید صاحب اولین های فوتبال ایران بودند. آن ها هرهفته با بیشترین تعداد ممکن خود را به سکوهای ورزشگاه می‌رسانند و با طبل و سنج و بوق به تشویق تیمشان پردازند، در بازی‌های خارج از خانه نیز با جمع شدن و مهیای وسیله نقلیه خود را به شهرهای محل بازی تیم محبوب شان می رساند و در آخرین ابتکار نیز شب گذشته با حضور ۵ هزار نفری (که خود  رقم بسیار عجیبی برای تماشای فوتبال بانوان است) اجرای اولین طرح موزاییکی فوتبال زنان به نام خود زدند.

 

عکس: نرگس محمدخواه، معصومه کاظمی

 

فوتبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۴۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبی که سی هزار هوادار روی کول نکونام پریدند

به گزارش "ورزش سه"، پس از چند هفته برگزاری بازی‌های استقلال پیش از دیدارهای پرسپولیس، دیدار حساس آبی‌های تهران مقابل شمس آذر قزوین به زمانی بعد از مسابقه پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان افتاد. اتفاقی که پس از مدت‌ها استقلال را در فشاری تجربه نکرده نسبت به هفته‌های گذشته قرار داد.

جواد نکونام این بار با علم به نتیجه رقیب سنتی و قرار گرفتن در رده پایین‌تر از آنها پیش از برگزاری مسابقه، تیمش را با هیجان بیشتری راهی زمین کرد تا به هر قیمتی که شده صدر جدول را برای هواداران استقلال پس بگیرد. هوادارانی که با حضور پرشور خود در ورزشگاه آزادی در عصر یک روز تعطیل به واقع زمینه برتری آبی‌ها را فراهم کرده بودند.

مسابقه‌ای که تا دقیقه ۸۰ آسوده‌ترین تماشاگر آن جواد نکونام از روی سکوهای ورزشگاه بود، ناگهان به برزخ هواداران استقلال تبدیل شد تا آنها در بیم و امید حفظ یا از دست رفتن پیروزی حملات خطرناک شاگردان دقیقی روی دروازه خود را تماشا کنند.

در این بین استرس هیچ کسی با جواد نکونام قابل مقایسه نبود. مردی که دقایق قبل روی سکوها با خوشحالی ژست فتح گرفته بود و بازگشت به صدر جدول را پیش از اتمام بازی جشن می‌گرفت، ناگهان به یکی از مضطرب‌ترین نفرات حاضر در ورزشگاه تبدیل شد.

می‌گویند مربیگری از آن جهت سخت و دشوار است که سرمربی هیچ تسلطی بر اتفاقات درون زمین در لحظه‌های کلیدی ندارد و آنچه که پیش از بازی به شاگردان خود می‌آموزد و آن توصیه‌هایی که از کنار زمین می‌کند، تنها دستاویز او برای تغییر نتیجه است.

در این مسابقه اما نکونام به اندازه هدایت کردن از کنار زمین هم حق دخالت در روند بازی را نداشت و این بیش از هر چیز دیگری روی اعصاب سرمربی بود که در تمام بازی‌های تیمش از دقیقه یک تا سوت پایان مسابقه حتی یک لحظه از کنار خط تکان نمی‌خورد.

نکونام در نهایت توانست برخلاف بازی با مس رفسنجان این بار هواداران پرشور حامی خود را با رضایت کامل از نتیجه به خانه‌ها بفرستد. هوادارانی که حمایت بی چون و چرای آنها از کاپیتان سابق تیم ملی او را در قوی‌ترین موقعیت ممکن در باشگاه استقلال قرار داده و نکونام هم به خوبی به جایگاه خود واقف است.

کما اینکه خوشحالی‌های بی حد و حصر روی سکوهای آزادی نیز احتمالاً نشئت گرفته از مسئولیتی است که هواداران استقلال روی شانه‌های او قرار دادند.

حالا نکونام به اندازه شماره محبوب دوران بازی خود، تا قهرمانی استقلال مسابقه پیش رو دارد و هواداران امیدوارند سرمربی محبوبشان در این هفته‌های پایانی هم مثل ۵ دقیقه پایانی مسابقه مقابل شمس آذر مقاومت کرده و یک قهرمانی کاملا غیر منتظره را برای آنها رقم بزند.

????عکس ها: مهدی زارع

دیگر خبرها

  • شبی که سی هزار هوادار روی کول نکونام پریدند
  • حمله عصبی به هوادار استقلال بعد از گل‌های حریف
  • تشکر باشگاه سپاهان از تیم فوتبال و حمایت هواداران تیم
  • درگیری هواداران با ستاره‌های میلان: خجالت بکشید!
  • جایگاه مردان و زنان در بی‌آرتی‌های تهران تغییر کرد
  • بدترین باخت سرمربی الهلال رقم خورد
  • حضور مربی تیم ملی در ورزشگاه دستگردی
  • طلسم اصفهان: رکورد خاص ذوب آهن شکست!
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • تاج و تخت الهلال با کلی رکورد به باد رفت