Web Analytics Made Easy - Statcounter

روح الله صادقی رییس آموزش و پرورش اندیمشک امروز در حاشیه آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژهای عمرانی، آموزشی و فرهنگی شهرستان اندیمشک در گفت و گو با خبرنگار برنا، اظهار کرد: با هدف تمرکز زدایی و توسعه فضای آموزشی در مناطق کمتر توسعه یافته ۱۸ واحد آموزشی به بهربرداری رسید.

او گفت: با بهربرداری از این مدارس ۲۵ کلاس به کلاس های درسی فعال در شهرستان افزوده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس آموزش و پرورش اندیمشک با اشاره به میزان اعتبارات این طرح ها، بیان کرد: این طرح ها با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال انجام شده است.

صادقی در پایان افزود: دراستای افزایش سرانه آموزشی شهرستان در حاشیه آیین افتتاح پروژه های مذکور، عملیات اجرایی چندین طرح آموزشی آغاز شد.

لازم به ذکر است که این امروز طی آیینی با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، فریدون حسنوند رییس کمیسیون انرژی و نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولین و مردم در اندیمشک، پروژه های مذکور کلنگ زنی شدند و تعدادی نیز به بهربرداری رسید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: رضا میر

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش خوزستان اندیمشک برنا خوزستان افتتاح طرح های آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد در بازدید از پروژه بزرگ آبرسانی شهر میبد در جلسه‌ای با حضور پیمانکار موانع و مشکلات پروژه را بررسی و بر تسریع در روند اجرای این پروژه تاکید کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد قبل از شروع فصل گرم سال و پیک مصرف آب این پروژه را به بهره برداری برساند.

او با بیان اینکه با بهره برداری از این پروژه بیش از ۲۰۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شهر میبد اضافه می‌شود افزود که این موضوع سبب بهبود کمی و کیفی آب شرب و عدالت در توزیع آب در شهر میبد و همچنین شهر بفروئیه و روستا‌های بخش مرکزی میبد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد ادامه داد: با بهره برداری از پروژه آبرسانی شهر میبد بیش از هشتاد هزار نفر از آب شرب پایدار و باکیفیت بهره مند می‌شوند.

علمدار تصریح کرد: این پروژه شامل بیش از ۱۷ کیلومتر خط انتقال آب، تجهیز ۸ حلقه چاه، ساخت یک باب مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی و اجرای خطوط برقرسانی است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • سد ایالو آماده بهره‌برداری است
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی