Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@08:55:29 GMT

خرمشهر، نماد ايستادگى امروز محور مقاومت‌ است

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۴۵۶۲

خرمشهر، نماد ايستادگى امروز محور مقاومت‌ است

خبرگزاری شبستان:

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، «حجت الاسلام رضا احمدی نیک» امام جمعه آسمینون (نودژ)، در خطبه های نماز جمعه این هفته (۳خرداد ۱۳۹۸)، ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: سوم خرداد، يادآور حماسه جاودانه آزادى خرمشهر و بيرون كردن متجاوزين رژيم بعث عراق از اين شهر حماسه آفرين تا ايستادگى يك ملت در برابر سلطه گرانى است كه با گفتمان مقاومت، به نتيجه رسيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام رضا احمدی نیک، در تبین رهنمودهاى مقام معظم رهبرى‌، بیان داشت:  مواجهه هوشمندانه و حكيمانه رهبر معظم انقلاب اسلامى (مدظله العالى) با جنگ همه‌ جانبه دشمن در ماه‌هاى اخير كه به اعتراف دوست و دشمن، موقعيت نظام اسلامى را در عرصه جهانى ارتقاء داده و با افزايش توان بازدارندگى نظام اسلامى، حربه‌هاى دشمن را يك به يك خنثى و آنان را در مواجهه با انقلاب اسلامى با بحران استراتژى مواجه ساخته است، ريشه در تعاليم اسلام و مديريت منحصر به فرد معظم له در مواجهه با راهبردهاى دشمنان دارد.
امام جمعه آسمینون، خاطرنشان کرد: تثبيت و تحكيم اقتدار دفاعى، گسترش نفوذ منطقه‌اى ايران، حفظ انسجام و وحدت ملى در شرايط تشديد جنگ اقتصادى و روانى دشمن، خنثى‌سازى فتنه‌هاى داخلى، شكست راهبردهاى دشمنان در چند دهه اخير كه براى از بين بردن انقلاب اسلامى طراحى و به اجرا در آمده بود، بخشى از دستاوردها و هدايت‌هاى حكيمانه و اللهی رهبر معظم انقلاب است كه از منطق استوار و محكمى كه ريشه در مبانى و آموزه‌هاى دينى دارد، برخوردار است.

خطیب جمعه آسمینون، با اشاره به برخى از  مبانى و شاخصه‌هاى منطق رهبرى در رويارويى با نقشه‌هاى دشمن، اظهار کرد: توجه و تبعيت از منطق عقلانى نظام، ايستادگى در برابر استكبار، عدم اعتماد به دشمن، نفى مذاكره با دشمن عنود، اتخاذ راهبرد «مقاومت» به‌ عنوان پرسودترين و كم‌هزينه‌ترين راهبرد، توكل بر خدا و اعتماد به وعده اللهى، اعتماد به نفس، باور به حقانيت و درستى مسير انقلاب،  منطق ظلم ناپذيرى در مقابل دشمن، نگاه به داخل و تقويت مؤلفه‌هاى اقتدار ملى‌، از جمله این شاخصه هاست.
وی، تاکید کرد: آرايش جنگى دشمن در سه ضلعى اقتصاد، فضاى مجازى، اطلاعاتى و سياسى بدين مفهوم است كه دشمنان انقلاب اسلامى مى‌خواهند ملت مسلمان ايران را به‌خاطر اعتقاد و مقاومت، چنان تحت فشار اقتصادى و معيشتى قرار دهند كه دست از حمايت نظام و انقلاب شان بردارند.

حجت الاسلام احمدی نیک، ادامه داد: بدون ترديد ملت انقلابى ايران طى چهل سال گذشته، سختى‌هاى زيادى را تحمل كرده‌اند، اجازه نمى‌دهند دشمنان ملت پيروز جنگ اراده‌ها باشند.

امام جمعه آسمینون، تصریح کرد: آنچه معادله نبرد اراده‌ها را به زيان شروع كنندگان آن معكوس مى‌سازد و پيروزى ملت ايران را تضمين مى‌كند، پيشتازى و نقش آفرينى گروهى از مردم انقلابى و جوانان مومن است كه از آن‌ها به‌عنوان «هسته انقلابى» ذكر مى‌شود.
وی، ابراز داشت: نکته دیگر در دیدار دانشجویان و پاسخ مقام معظم رهبری به سوال یک دانشجو در خصوص این‌که تصویب برجام را به رهبری نسبت می دهند، تاکید کرد؛ «نامه ای که رهبری در خصوص برجام نوشتند و آن شروط را تعیین کردند که در صورت اجرای آن شروط از سوی طرفین به ویژه طرف مقابل برجام تصویب می شود ولی آیا آن شروط و خطوط قرمز رعایت شد؟ وظیفه رهبری دخالت در امور اجرایی نیست».
 

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: جشن روزه اولی ها ماه رمضان مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد دختران روزه اولی روزه اولی ها خسارت سیل ماه مبارک رمضان مسجد قرآن برجام سالروز آزادسازی خرمشهر خرمشهر مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۴۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است

امیر سرتیپ خلبان واحدی با بیان اینکه نخبگان در رفع مسائل نهاجا نقشی بی بدیل دارند، گفت: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور است.

به گزارش ایسنا به نقل از  ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع نخبگان و پژوهشگران دانشگاه هوایی شهید ستاری، گفت: بحمدلله امروز مجموعه دانشگاه هوایی شهید ستاری یک مجموعه منظم، پای کار و علمی است و در عملیاتی شدن نیروی هوایی نقش اساسی را ایفا می‌کند.

وی نقش نخبگان و پژوهشگران دانشگاه شهید ستاری را در رفع مسائل و مشکلات نیروی هوایی بی‌بدیل دانست و از پژوهشگران و نخبگان خواست که در این عرصه به نیروی هوایی کمک کنند؛ زیرا مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به اساتید و نخبگان دانشگاه هوایی، با بیان اینکه نقش شما برای آموزش جوانان و دانشجویان نقش بسیار مهمی است و الگوپذیری را باید در دانشجویان اجرایی کنید، باید جوانان را به شکلی در مسیر انقلاب اسلامی سوق دهیم که بتوانیم پویایی، شادابی و ارتقا را در نیروی الهی ببینیم.
وی تصریح کرد: سه وظیفه اصلی باید در این دانشگاه در اولویت قرار بگیرد؛ اول پرورش افسر عالم، دوم تولید علم و مسئله سوم اینکه باید به تربیت عالم و تولید علم برای تحول در نیروی هوایی جهت دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا و وجود جوانانی متخصص و ولایی، نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور عزیزمان ایران است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • فیلم| حاشیه‌ای جالب از دیدار امروز رهبر معظم انقلاب با کارگران!
  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • فیلم| رهبر معظم انقلاب: نظام اسلامی محال است که تسلیم زورگویی شود
  • ببینید | بخش‌هایی از هم‌خوانی جمعی از کارگران در ابتدای دیدار امروز با رهبر معظم انقلاب
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است