Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه مشهد گفت: برای ایجاد نشاط در جوانان باید زمینه کار و فعالیت آنها فراهم شود نه اینکه بی بند وباری ترویج یابد.

به گزارش قدس آنلاین،  آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد اظهار کرد: فتح خرمشهر با نقشه فرماندهان و فداکاری رزمندگان اسلام بود و هیچ جریان غیرعادی ایجاد نشد که بگوییم در این موضوع دخیل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امام راحل فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد و باید ببینیم معنی این سخن چیست؟ کسانی که در موضوع آزاد سازی خرمشهر دخیل بودند فرماندهان و رزمندگان بودند و آنچه باعث شد این دو قشر جرأت کنند وارد صحنه شوند اعتقاد و اطمینان به خداوند بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: انسان‌هایی با عشق به خداوند به کاری که طبق موازنه نظامی امکان نداشت اقدام کردند و خداوند هم یاری کرد و پیروزی حاصل شد. وقتی که رزمندگان وارد خرمشهر شدند بعثی‌ها را غافل گیر کردند و حتی نیروهای بعثی زمان پوشیدن لباس نداشتند و ۵۰ هزار رزمنده با تمام امکانات تسلیم رزمندگان اسلام شدند.

علم الهدی تاکید کرد: خداوند سال ۶۳، خداوند سال ۹۸ هم هست و در جنگ اقتصادی و جنگ نرم نیز باید به خداوند توکل کنیم. رهبر معظم انقلاب فرمودند جنگ امروز جنگ اراده هاست و باید بدانیم دشمن تکیه بر منابع مالی دارد و ما بر خداوند توکل داریم.

وی اظهار کرد: تمام مشکلات امروز ما در همین اراده است زیرا مردم اراده کرده اند مقابل دشمن بایستند و مسئولان نیز باید اراده کرده وبا همه قدرت مشکل گرانی را حل کنند و اگر این اراده نباشد مقاومت مردم مشکلی را حل نمی‌کند.

امام جمعه مشهد گفت: برخی جریان‌های زمان جنگ خدمت امام خمینی (ره) رسیدند و اختیار فرماندهی در جنگ خواستند که امام نیز اجازه دادند تا آنها بهانه‌ای نداشته باشند و نتیجه آن پیشروی ۷۰ کیلومتری دشمن در کشور شد زیرا آنها به دنبال قدرت بودند و این مردم بودند که مقاومت کردند.

علم الهدی بیان کرد: کسانی که دنبال اختیار بودند بعد از چند ماه مانند زنان از کشور فرار کردند و به دامن دشمن پناه بردند و این مردم بودند که با رهبری امام راحل به پیروزی رسیدند و ۴۰ سال است اجازه ندادند دشمن به اهدافش برسد.

وی تصریح کرد: امروز یک عده به دنبال نشاط جوانان با رقص و آواز و اجرای ناهنجاری و بی بند و باری ها هستند که غلط است و باید جوانان وارد فعالیت‌های اقتصادی شده و با امید قدم بردارد که باید فضا را برای این مهم آماده کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: جوانان ما استعداد لازم را دارند و باید فضای لازم برای این مهم فراهم شود تا بتوانند پیشرفت کنند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۴۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط

روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: جلسه شورای ورزش و تربیت بدنی شهرستان گلوگاه با حضور داودی فرماندار، پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل، ابوطالبی رییس هیات ورزش همگانی استان، خلیلی رییس ورزش و جوانان گلوگاه و مسئولین شهرستانی با محوریت همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی صبح و نشاط در محل فرمانداری برگزار شد.

مهدی داودی فرماندار گلوگاه در این جلسه با بیان نقش و اهمیت ورزش در ایجاد شور و نشاط اجتماعی و نیز از آمادگی کامل شهرستان برای برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی صبح و نشاط، گفت: همه مسئولان این شهرستان با بسیج تمامی ظرفیت‌ها و امکانات در جهت برگزار این رویداد مهم پای کار هستند.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز از استقبال اداره کل و هیات همگانی استان از این رویداد خبر داد و افزود: همایش پیاده روی بمناسبت گرامیداشت سالروز آزاد اسازی خرمشهر با نام دومین کنگره ۱۰۴۰۰ شهید والا مقام استان و ۳۵۰ شهید شهرستان گلوگاه برگزار خواهد شد.

اسماعیل پهلوان سپس ادامه داد: برابر هماهنگی انجام شده همایش روز جمعه ۴ خرداد در روستای ریحان آباد برگزار و شرکت کنندگان مسیر سالن ورزشی تا زمین فوتبال را بمسافت ۳ کیلومتر طی خواهند نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»
  • حماس: ابعاد سیاسی و راهبردی نبرد طوفان الاقصی محقق شد
  • پیشرفت جامعه اسلامی در گرو سلامت و نشاط خانواده‌ها
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • موضوع نشاط در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود
  • مصادیق نصرت الهی در جامعه ایران/تقدیر از فراجا بابت طرح نور
  • اراده مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای پیروزی فلسطین و جایگزینی نظامی عادلانه در جهان قطعاً محقق خواهد شد
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند