Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعدالله گزافی با اعلام خبر بازداشت ۶ سارق در یک تعقیب و گریز شبانه، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: شب گذشته (۲ خرداد ۹۸)، گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ در اتوبان شهید کاظمی اقدام به تعقیب و گریز با خودروی ۶ عضو یک باند سرقت کرد.

رئیس عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: سارقان مذکور، برای فرار از دست گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ، خودروی پژویشان را به یک موتورسیکلت با سه راکب کوبیدند تا واحد گشت پلیس آگاهی را از ادامه تعقیب خود منصرف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: نهایتاً مأموران با تیراندازی، موفق به زمین‌گیر کردن این سارقان در خیابان جشنواره تهرانپارس شده و آنها را بازداشت کردند.

گزافی خاطرنشان کرد: بررسی‌های تکمیلی نشان داد راکبان موتورسیکلت از اعضای یک خانواده هستند که برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شدند.

کد خبر 4624926

منبع: مهر

کلیدواژه: دستگيري سارق سارقان مسلح پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۴۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری باند ۱۷ نفره جعل مدارک تحصیلی و جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی تصریح کرد: در این رابطه ماموران پلیس برای جلوگیری از تضییع حق عموم شهروندان با جدیت وارد عمل و با تحقیقات تخصصی موفق شدند اعضای اصلی باند جعل مدارک و رابطین آن‌ها را شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان بیان داشت: در این زمینه ۱۷ نفر را در شهرستان‌های کرمان، رفسنجان و رودبار دستگیر شدند و از مخفیگاه آنان ۱ هزار و ۲۰۰ مدرک جعلی دیپلم، ۲۱۰ گواهینامه جعلی مهارت‌های فنی و برخی تجهیزات رایانه‌ای را کشف شد.

وی بیان داشت: متهمان، پس از روبه رو شدن با ادله موجود به جرم خود اعتراف و بیان داشتند با اخذ مبالغی سنگین از افراد بابت مدرک جعلی تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال دریافت کرده اند که پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • شناسایی مخفیگاه سارقان در میبد
  • ماجرای فرار ۲ ساله عامل افغان یک جنایت در دربند تهران | بازگشت و دستگیری در قشم!
  • اغفال دختر بالاشهری توسط مرد الکلی | فرار دختر ۱۸ ساله با مردی که می‌خواست او را به خارج ببرد
  • دوستی ۸ ماهه دختر جوان با مرد الکلی منجر به فرار شد