Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی بقایی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه شهیدان حاج بابایی در مسجد جامع مریانج به مأموریت‌های بسیج در کشور اشاره و اظهار کرد: بسیج نیرویی مردمی و انقلابی و از دل مردم برآمده است که هر جا در کشور و در هر زمینه‌ای احساس نیاز شود، بسیج با حضور قدرتمند و اثرگزار خود وارد می شود و به خدمتگزاری مردم می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نمونه بارز این خدمت‌رسانی حضور بسیج در مناطق سیل زده اخیر بود و بسیجیان با حضور خود و خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان اندکی از آلام آنها را کاستند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که امام راحل با آینده‌نگری ژرف خود آن را ابداع کرد که بر پایه ایثار و اخلاص و ایمان پایه گذاری شد و اثرات آن بر کشور اثری بی مانند بود.

وی ادامه داد: هر جا که بسیج وارد شد کشور را با سرعت و به طور شگفت‌آوری به پیش برد، و چه در دوران دفاع مقدس که بسیج سینه ستبر کشور در مقابل دشمنان بود و چه در دوران پس از دفاع مقدس که بسیج در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی کرده است، برای کشور افتخارآفرین بوده است.

بقایی در ادامه ضمن تشکر از زحمات مخلصانه و مجدانه سرهنگ رجبی فرمانده سابق حوزه مقاومت شهیدان حاج بابایی برای سرگرد اکبر حیدری فرمانده جدید حوزه آرزوی توفیق کرد.

در پایان این مراسم نیز ضمن تقدیر از زحمات سرهنگ پاسدار رجبی، سرگرد پاسدار اکبر حیدری به عنوان فرمانده حوزه مقاومت شهیدان حاج‌بابایی معرفی شد.

 انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: بقایی دفاع مقدس خدمت رسانی همدان تکریم و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۴۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامه حمدان: شهادت فرمانده حماس تایید نشده است

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، اسامه حمدان، یکی از اعضای ارشد حماس گفت: «ما تاییدی از رهبران القسام در مورد شهادت فرمانده مروان عیسی دریافت نکردیم.»

حمدان افزود: «ترور رهبران مقاومت ما را تضعیف نمی‌کند و اظهارات کاخ سفید درباره مروان عیسی موید دخالت آن در جنگ است.»

این در حالی است که نظامیان اشغالگر اسرائیل روز گذشته مدعی شدند که مروان عیسی را در حمله اوایل ماه جاری ترور کرده‌اند.

دنیل هاگاری، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت که بر اساس اطلاعات شین بت این فرمانده حماس دو هفته پیش در یک حمله دقیق توسط نیروی هوایی این رژیم ترور شده است.

کاخ سفید نیز در یک کنفرانس مطبوعاتی در 18 مارس اعلام کرد که عیسی کشته شده است، اما اسرائیل تاکنون در این مورد اظهار نظری نکرده است.

مروان عیسی در بیانیه‌ای که در مارس سال گذشته توسط تلویزیون الاقصی منتشر شد، گفت که کرانه باختری اشغالی و قدس هر دو «عرصه عمل و نفوذ راهبردی» در مقطع کنونی هستند و تاکید کرد که مقاومت در مورد هر دو حوزه ساکت نخواهد ماند.

وی افزود: «در صورت نیاز به مداخله مستقیم، ما با تمام قدرت از مردم خود دفاع خواهیم کرد.»

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • توزیع ۱۷۵ تن اقلام اساسی در روستا‌های مازندران
  • نگاهی به آیین سنتی هوم بابایی در آران و بیدگل + فیلم
  • اسامه حمدان: شهادت فرمانده حماس تایید نشده است
  • کاروان شادیانه به مناسبت ولادت کریم اهل بیت (ع) در آران و بیدگل + فیلم
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • دیدار مدیرکل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • محرومیت زدایی اقدام اولویت دار سپاه روح‌الله استان مرکزی است
  • صلابت قوای مسلح در مأموریت دفاع از کشور
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است