Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@13:12:30 GMT

برگزاری رقابت‌های فوتسال جام رمضان ارتش

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۴۷۳۹

برگزاری رقابت‌های فوتسال جام رمضان ارتش

مسابقات فوتسال جام رمضان ارتش به میزبانی مدیریت تربیت بدنی ستاد آجا برگزار شد. ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱ ورزشی فوتبال ایران رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات فوتسال جام رمضان ارتش با شرکت 6 تیم از نیروهای تابعه آجا از تاریخ برگزار شد که در نهایت تیم فوتسال پدافند توانست در فینال تیم فوتبال نیروی زمینی را با نتیجه 7 بر صفر شکست دهد و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات به میزبانی مدیریت تربیت بدنی ستاد آجا برگزار و تیم های شرکت کننده از یگان های تابعه آجا با قدرت در این رقابت ها شرکت داشتند.

مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور امیر سرتیپ دوم جمشید فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حسن روشن پیشکسوت و ملی‌پوش پیشین تیم ملی، حسین شمس سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال و یکی از بهترین مربیان فوتسال جهان، مجید نامجومطلق بازیکن سابق تیم ملی و باشگاه استقلال تهران، جمعی از فرماندهان ارتش و جمع کثیری از ورزشکاران نامدار کشور برگزار و به تیم‌های برتر جوایز، کاپ و احکام قهرمانی اهدا شد.

در این مسابقات تیم‌های پدافند، نیروی زمینی و ساحفاجا به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

فولادی: شایعه نادرستی وجود دارد که ارتش مهمات دارد، اما به ملی‌پوشان تیراندازی نمی‌دهد/ دغدغه ورزشکاران سرباز حل شده است

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,27,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فوتسال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتسال فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۴۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون کشتی، لیگ سراسری کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان کشور جام شهید کشتی گیر بهنام محمدی راد بدون محدودیت ثبت نام باشگاه‌ها و با اهدای جوایز نقدی برگزار می‌شود.

تیم‌های متقاضی حضور در این مسابقات فرصت دارند تا تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه نسبت به اعلام آمادگی به هیأت‌های کشتی استان مربوطه و در ادامه ثبت نام در این رقابت‌ها اقدام نمایند.

شرایط شرکت در این رقابت‌ها به شرح زیر است:
۱) مسابقات دارای جوایز نقدی ویژه است.
۲) اوزان کشتی: ۴۵-۴۸-۵۱-۵۵-۶۰-۶۵-۷۱-۸۰-۹۲-۱۱۰ کیلوگرم.
۳) شرایط سنی: کشتی گیران متولد ۱۱/۱۰/۱۳۸۶ لغایت ۱۰/۱۰/۱۳۸۹ مجاز به شرکت در این مسابقات هستند.
۴) تعداد تیم‌ها از هر استان به صورت نامحدود است.
۵) شروع رقابت‌ها در نیمه دوم خرداد ماه سال جاری پس از پایان امتحانات مدارس است.
۶) ورودی مسابقات لیگ باشگاه‌های نوجوانان برای هر تیم شرکت کننده مبلغ ریال معادل ده میلیون تومان است. و تیم‌ها جهت حضور در رقابت‌های مذکور می باید ورودیه یاد شده را به حساب شماره IR570610000001001002651200 نزد بانک شهر بنام فدراسیون کشتی واریز نمایند.

کد خبر 6086361 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری فینال جام رمضان اتباع در قزوین
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • اولین دوره مسابقات فوتسال جام هیأت مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران
  • رقابت‌های جهانی تنیس در مازندران آغاز شد