Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-19@17:06:51 GMT

پیروزی با مقاومت به دست می آید نه با ترس!

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۴۸۷۱

پیروزی با مقاومت به دست می آید نه با ترس!

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم عطر افشاني و غبار روبي گلزار شهدا به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازي خرمشهر با حضور فرماندهان نظامي و مسئولين شهرستان فارسان و عموم مردم ولايتمدار در گلزار شهداي شهر فارسان برگزار شد.

در اين مراسم معنوي امام جمعه شهر فارسان ضمن گرامي داشت ياد و خاطره تمامي شهدا بخصوص شهداي والامقام عمليات بيت المقدس طي سخناني اظهار داشت:خرمشهر را خدا آزاد کرد و فتح خرمشهر فتح خاک نيست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام محسن ملک پور با اشاره به نامگذاري روز مقاومت گفت: تجربه در تاريخ متراکم است که با مقاومت پيروزي بدست مي‌آيد و نه با سستي و ترس و درس خرمشهر، طبق فرمايشات رهبري، اين است که مبارزه سخت کوشانه همراه با ايمان با پيروزي همراه خواهد بود.

وي در پايان افزود: امروز به برکت خون شهداي عزيز، ايران اسلامي از عزت و اقتدار کافي برخوردار است.

در پايان شرکت کنندگان در اين مراسم معنوي با غبار روبي و عطرافشاني مزار شهداء و قرائت فاتحه، ضمن اداي احترام به روح بلند و ملکوتي شهدا، بار ديگر با آرمان هاي والاي شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي تجديد ميثاق کردند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۴۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، پادگان شهید جوانشیر یا همان پادگان دژ در شرق جاده اهواز- خرمشهر از پادگان‎های تاثیر گذار در دوران هشت سال دفاع مقدس است که اوج آن در دفاع ۳۴ روزه خرمشهر رقم خورد.
شرح بخشی از فداکاری و مقاومت ارتشیان در جریان دفاع مقدس در کتاب دژ خرمشهر به قلم علیرضا پوربزرگ آمده است.
در طول هشت سال جنگ تحمیلی، شاهد وجود یگان‌ها و نیرو‌های زیادی بودیم که در مقابل دشمن تا پای جان ایستادند و حماسه آفریدند:، اما گردان ۱۵۱ پیاده دژ خرمشهر به یقین نخستین یگانی است که در آغاز جنگ این حماسه را رقم زد. 
این گردان که در سال ۱۳۴۹ تاسیس شد شامل ۵ گروهان بود و بخشی از پوشش نیروی زمینی ارتش از خط مرزی شلمچه تا طلاییه را برعهده داشت و برای انجام این ماموریت به ۳۲ پاسگاه تقسیم شد. پس از پایان جنگ ایران و عراق تا امروز، گردان ۱۵۱ دژ پیاده هنوز به دفاع از حریم کشور اسلامی ایران مشغول است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا (س)
  • عطرافشانی گلزار شهدای گرگان به مناسبت روز ارتش
  • تشکیل پرونده ۹۶ شهید و ۱۲۰ جانباز حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • گرامیداشت شهید حبیبی فر در گلزار شهدای زاهدان
  • برپایی مراسم بزرگداشت شهدای محور مقاومت در شیراز
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • برگزاری مراسم روز شهدای ورزشکار در گلزار شهدای بهشت زهرا(س)
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • عطرافشانی گلزار شهدای سنندج در آستانه روز ارتش