Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، سرهنگ محمد عزیزی، فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه بی امان با مجرمان و توزیع کنندگان موادمخدر، طرح پاکسازی نقاط آلوده وجرم خیز  در این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در این طرح  ۵ توزیع کننده مواد مخدر توسط پلیس این شهرستان شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در عملیات غافلگیرانه درمخفیگاهشان دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عزیزی بیان داشت: در بازرسی بعمل آمده از مخفیگاه متهمان، مقدار ۴۴۰ گرم موادمخدر ازن وع تریاک، ۴۰۰ گرم حشیش، ۳۹ گرم هروئین بصورت بسته بندی شده کشف شد.

فرمانده انتظامی اندیمشک تصریح کرد: تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی صورت گرفت.

این مقام مسئول در پایان ازشهروندان خواست ضمن کنترل ونظارت بیشتر بررفتار نوجوانان و جوانان خود، درصورت مشاهده موارد غیرقانونی موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/م

دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۴۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس

سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: ماموران انتظامی تیم عملیاتی پلیس مواد مخدر شهرستان بندرعباس در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی یک منزل و محل دپو مواد مخدر را در یکی محلات این شهرستان شناسایی و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود:ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل تیمی به محل واقع در منطقه چاهستانی‌ها اعزام ودر بازرسی از منزل مورد نظر تعداد ۹ بسته جمعا ۹۲ کیلو مواد مخدر تریاک که به طرز ماهرانه در زیر تخت داخل اتاق خواب جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند. 

این مسئول انتظامی گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و باتشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • سرشبکه قاچاق موادمخدر در زاهدان دستگیر شد
  • سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • قاچاق نافرجام حشیش در پوشش خانواده/کشف ۴۰ کیلو حشیش در رشت
  • دستگیری ۷۰ خرده فروش مواد مخدر در آذربایجان شرقی
  • دستگیری ۴۵ مجرم با اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در نوروز
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی نوروزی در شهرستان تویسرکان
  • تشدید برخورد با سارقان، قاچاقچیان کالا و موادمخدر در سال‌ ۱۴۰۳
  • رسانه‌ها بازوی توانمند پلیس در ارتقاء نظم و امنیت هستند
  • ایستگاه پایانی توزیع کنندگان مواد مخدر