Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@09:46:28 GMT

امام جمعه میامی : فتح خرمشهر نقطه عطف دفاع مقدس بود

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۷۴۹۱۴

امام جمعه میامی : فتح خرمشهر نقطه عطف دفاع مقدس بود

شاهرود-ایرنا-امام جمعه میامی گفت : عملیات غرورآفرین بیت ‌المقدس و فتح خرمشهر از نقاط عطف دفاع مقدس بود

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی صفایی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته میامی درمسجد جامع این شهر باگرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: سوم خرداد روزایستادگی وپیروزی ملت ایران در مقابله با دشمنان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: رزمندگان اسلام باتبعیت از ولایت فقیه توانستند با کمترین تجهیزات نظامی موفقیت بزرگی را کسب کرده و در تاریخ جاودانه شدند.
خطیب جمعه میامی رمز پیروزی رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی را ایمان به خدا و اطاعت از ولایت فقیه عنوان کرد و تصریح کرد :گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی ضرورت دارد و بایدادامه دهنده راهشان باشیم.
امام جمعه میامی با بیان این که امروز ایران اسلامی الگوی مردم مستضعف دنیا شده ، افزود : ظلم وستم دشمنان تمامی ندارد و آنچه نیازجامعه امروزی است وحدت و همدلی بین مسلمان درسایه مقاومت است .
وی بااشاره به فضیلت شب های قدر گفت: شب قدر شب نزول برکات و فرصت مناسبی برای بخشش و استغفار می باشد.
امام جمعه میامی به مشکلات معیشتی مردم اشاره کرد و افزود: مسئولان نشست ها را به سمت عملیاتی کردن سوق دهند و به شعار بسنده نشود .
صفایی پور بااشاره به نبودبرخی امکانات اولیه درشهرستان میامی تصریح کرد: تخصیص اعتبارات عمرانی،فرهنگی ، راه اندازی صنایع تبدیلی و رفع موانع تولید ازجمله اولویت های مسئولان باشد.
امام جمعه میامی به روز جهانی قدس هم اشاره کرد و گفت : روز قدس به محور انسجام ملی برای دفاع از مظلومان فلسطین تبدیل شده است.
7357/6167

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي نمازجمعه صفايي پور ميامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۴۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تظاهرات ورامینی ها در دفاع از مردم مظلوم غزه در روز جمعه

ایسنا/تهران مسئول ستاد مراسم و مناسبت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین از تدارک ویژه مردم دیار ۱۵ خرداد برای برگزاری تظاهرات جمعه خشم در دفاع از مردم مظلوم غزه خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید محمد حسن محمودی مسئول ستاد مراسم و مناسبت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین ظهر سه‌شنبه ۷ فروردین ماه در جمع خبرنگاران با محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه بویژه حادثه اخیر بیمارستان شفا اظهار کرد: حادثه دردناک بیمارستان شفا قلب هر انسانی را به درد آورده و بار دیگر خوی حیوانی رژیم صهونیستی را به نمایش درآورده است.

محمودی گفت: سکوت خفت بار برخی سران کشورهای اسلامی و نهادهای به ظاهر بی طرف بین المللی مایه شرم است و این حوادث به خوبی ماهیت جریان های مختلف را برای مردم جهان روشن نموده است.

مسئول ستاد مراسم و مناسبت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین از تدارک ویژه مردم ورامین برای برگزاری تظاهرات جمعه خشم در دفاع از مردم مظلوم غزه خبر داد و گفت: مردم دیار ۱۵ خرداد روز جمعه پس از اقامه نماز پرشکوه و دشمن شکن جمعه، در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر قدس، مسیر مصلای صاحب الزمان(عج) به سوی گلزار شهدای امامزاده سید فتح الله(ع) ورامین راهپیمایی خواهند کرد.

محمودی ادامه داد: برپایی ایستگاه های جمع آوری کمک های مردمی برای حمایت از مردم غزه، راه اندازی پویش حمایت از مردم فلسطین، فضاسازی نماز جمعه شهرستان ورامین از بخش های دیگر این برنامه خواهد بود.

مسئول ستاد مراسم و مناسبت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین متذکر شد: همچنین در نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین و در آستانه روز ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران، پرچم مقدس جمهوری اسلامی در میان نمازگزاران توزیع و برنامه های فرهنگی متعددی پیش بینی و اجرایی خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان از عموم مردم ولایتمدار ورامین دعوت کرد که با حضور خود در راهپیمایی روز جمعه، بار دیگر پیوند عمیق خود را با مردم مظلوم فلسطین نشان دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • هدیه نوروزی امام رضا (ع) برای رزمندگان
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • تظاهرات مردم ورامین در دفاع از مردم مظلوم غزه
  • برگزاری تظاهرات ورامینی ها در دفاع از مردم مظلوم غزه در روز جمعه
  • برپایی سفره کریمانه در مسجد جامع موزه انقلاب و دفاع مقدس
  • اعلام جزئیات راهپیمایی مردم اصفهان در دفاع از مردم غزه