Web Analytics Made Easy - Statcounter

کره شمالی اعلام کرد، تا زمانی که دولت آمریکا از درخواست‌های یکجانبه خود برای خلع سلاح هسته‌ای دست برندارد، هرگز مذاکرات هسته‌ای با آمریکا را از سر نخواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری پرس اسوسیشن، بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی کره شمالی، یک سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی، آمریکا را متهم به فروپاشاندن عمدی نشست هسته‌ای رهبران دو کشور در ماه فوریه در شهر هانوی با طرح درخواستهای غیرممکن و یکجانبه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال مقامهای آمریکایی گفتند، این نشست به سبب درخواستهای افراطی پیونگ‌یانگ برای کاهش تحریم‌ها در ازای گام‌هایی برای خلع سلاح هسته‌ای جزئی، ناموفق بوده است.

کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی اعلام کرده به واشنگتن تا پایان سال جاری میلادی مهلت می‌دهد تا شرایطی قابل قبول برای دو طرف برای یک توافق پیشنهاد داده و مذاکرات را نجات دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، رویترز نوشت: کره شمالی اولین رزمایش ضدحمله هسته ای خود را برای شبیه سازی سیستم مدیریت «ماشه هسته ای» خود با هدایت کیم جونگ اون رهبر این کشور انجام داد تا «هشداری آشکار به دشمنانش» باشد.

ارتش کره جنوبی اعلام کرد، در این تمرین کره شمالی روز دوشنبه چندین موشک بالستیک کوتاه برد به سمت دریا در سواحل شرقی این کشور شلیک کرد. به عنوان بخشی از آزمایش سیستم مدیریت هسته ای سراسری، موسوم به ماشه هسته ای، نیروهای توپخانه این کشور در نمایش توانایی های هسته ای متنوع و اعتراض به مانورهای نظامی «تحریک آمیز و تهاجمی آمریکا و کره جنوبی» به اولین رزمایش این کشور پیوستند.

رهبر کره شمالی بر تمرین‌های شبیه‌سازی شامل نیروهای مانور در موقعیت ضدحمله هسته‌ای، و شلیک توپخانه با کلاهک‌های هسته‌ای ساختگی، در صورت صدور هشدار بحران هسته‌ای نظارت داشت. گمان می رود کره شمالی پس از قرار دادن موفقیت آمیز یک ماهواره شناسایی در مدار در ماه نوامبر، در حال آماده شدن برای پرتاب یک ماهواره جاسوسی دیگر است.

کد خبر 846622 منبع: شفقنا برچسب‌ها خبر ویژه آمریکا و کره شمالی كيم جونگ اون کره شمالی کره شمالی و کره جنوبی

دیگر خبرها

  • مانورهای فضایی مشترک آمریکا و کره جنوبی
  • فرار «فیلم‌جُستار» از هر تعریف و قاعده
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا
  • آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • پنتاگون: مذاکرات بر سر خروج نظامی از نیجر آغاز شد
  • ادعای جدید گروسی درباره نزدیک بودن ایران به ساخت بمب اتم/ برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی/ ازسرگیری مذاکرات برای برقراری صلح در یمن/ آغاز رزمایش «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • نظارت رهبر کره‌شمالی بر اولین مانور تاکتیکی شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای
  • زمایش شبیه‌سازی ضدحمله هسته‌ای در کره شمالی