Web Analytics Made Easy - Statcounter

کسب و کارهای خرد سهم بیشتری را در اشتغال کشور به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آذربایجان شرقی اشتغال رشد اقتصادی کسب و کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۵۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور‌های بریکس می‌توانند به طور مشترک در برابر استعمار دیجیتال مقاومت کنند

ایگور آشمانوف، رئیس موسسه کریبروم و عضو شورای حقوق بشر روسیه تاس گفت که کشور‌های عضو بریکس قادر خواهند بود مشترکاً در برابر استعمار ارزدیجیتال مقاومت کنند.

به گزارش آرتی، به گفته وی، شرکت‌های بزرگ فراملیتی، هیولا‌ها و غول‌های فناوری اطلاعات از چنان منابع فنی و مالی برخوردار هستند که یک کشور نمی‌تواند با این امر مخالفت کند، اما با اتحاد نیرو‌ها می‌توان این کار را انجام داد. کشور‌های عضو بریکس نیز به سادگی با قرار گرفتن در کنار هم می‌توانند با اینگونه مسائل مقابله کنند.

پیشتر اعلام شد کشور‌های بریکس در حال کار بر روی توسعه و پیاده سازی ارز دیجیتال خود بر اساس فناوری بلاک چین هستند. استفاده از چنین ارزی باید برای ایالت ها، مشاغل و شهروندان عادی و همچنین عاری از سیاست فراهم باشد.

گروه بریکس پیش از این از نظر برابری قدرت خرید از گروه هفت پیشی گرفته است؛ گروه بریکس همچنین ۳۵.۶ درصد از تولید ناخالص داخلی جهانی را به خود اختصاص داده است، در حالی که گروه هفت، سهم ۳۰.۳درصدی را به خود اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • نمایشگاه کتاب امسال فضای بیشتری دارد
  • اختصاص بیش از ۲ هزار و ۱۸۰ زمین رایگان در شهر‌های جنوبی کشور به خانواده‌های مشمول
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس در استان بوشهر
  • چرا بایدن از نتانیاهو دغدغه بیشتری نسبت به اسرائیل دارد؟
  • سامانه بارشی با قوت بیشتری فعالیت خواهد کرد / در کدام استان‌های کشور بارندگی خواهیم داشت؟
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس استان بوشهر اختصاص یافت
  • کشور‌های بریکس می‌توانند به طور مشترک در برابر استعمار دیجیتال مقاومت کنند
  • اختصاص ۲۵ درصد کل اشتغال ۱۴۰۳ به فارغ التحصیلان