Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: فتح خرمشهر به دست رزمندگان، فتوحات لشکریان اسلام در طول تاریخ را تکرار کرد.به گزارش بلاغ،آیت‌الله عباس کعبی در جمع خبرنگاران با تاکید بر اهمیت عملیات آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: فتح خرمشهر به دست رزمندگان، فتوحات لشکریان اسلام در طول تاریخ را تکرار کرد.

وی افزود: اگر برگه‌های تاریخ را ورق بزنیم و جنگ‌هایی را که بر پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) را بررسی کنیم، در‌می‌یابیم که جنگ تحمیل شده بر ملت ما نیز در ادامه همان نقشه‌ها و زورگویی‌های دشمنان اسلام بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: باید حقایق و معنویات دوران دفاع مقدس به صورت صحیح و درست ثبت و ضبط شود، اگر این اقدام صورت نگیرد، فردا عده‌ای دیگر به گونه‌های مختلف آن وقایع را به دست تاریخ خواهند سپرد.

کعبی افزود: افرادی که در راه ثبت و ضبط وقایع، حقایق و معنویات دوران دفاع مقدس تلاش می‌کنند، تلاش آنها جهاد به حساب می‌آید و این اهمیت کار آنها است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۷۵۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب قبور ائمه بقیع از تلخ‌ترین حوادث تاریخ اسلام بود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ استاد حوزه در کاشان گفت: قبرستان بقیع یکی از پر خاطره‌ترین مکان‌های شهر مدینه است که پس از اسلام به عنوان یکی از مهمترین قبرستان‌های مسلمانان شناخته می‌شد.
حجت الاسلام حسین علی ابراهیم زاده با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک جریان سیاسی در مقابل کفر ایستادگی می‌کند، افزود: دشمن توان ضربه زدن به وجوه مکتبی و قرآنی اسلام را ندارد، از این رو تلاش دارد با وجه عینی اسلام وارد جنگ شود که همان قدرت حاکمیت دین بر زندگی مردم است و می‌خواهد از این طریق به وجوه دیگر اسلام نیز آسیب وارد کند.
وی با اشاره به پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی گفت: این پاسخ، حق طبیعی ایران اسلامی در دفاع از خود، حاکمیت ملی و سرزمینی براساس قوانین بین المللی بود چرا که جامعه جهانی از مجازات رژیم صهیونیستی در شورای امنیت سازمان ملل متحد ناتوان است.

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد
  • به جز جمهوری اسلامی دیگر دولت های اسلامی تنها نظاره گره وضعیت مردم غزه اند
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • بقیع گوشه ای از تاریخ اسلام است/ ضرورت شناساندن آن به جهان
  • روایت یک استاد تاریخ از فرمان پیامبر(ص) به جهاد با یهودیان جنایتکار
  • به آغاز دوران تازه‌ای از عزت رسیده‌ایم
  • تخریب قبور ائمه بقیع از تلخ‌ترین حوادث تاریخ اسلام بود
  • «تاریخ طب در ایران» معرفی و بررسی می‌شود
  • تخریب بقیع زخم کهنه تاریخ اسلام است
  • تخریب بقیع؛ اهانت به آیات الهی